God torsdag tidlig morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 21. juni 2018.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det bare to arbeidsdager igjen før ferie og slikt, og det blir ofte lange dager i den forbindelse.
    Men på et eller annet tidspunkt må man vurdere om man skal gå hjem eller gi på og ta hele natta til hjelp.
    Jeg fant ut at jeg har en kveld til, så gav opp rett før 3..

    Så nå er det bare å vente på at hjernen skrur ned tempo så man får 3 timers søvn før retur til kontoret. :D

    Ha en strålende dag :)
     
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!
    Der andre er seint på, så må andre tidleg i gang! Her er ferietid den travlaste tida og eg må dekke inn graveyardskiftet pga ferieavvikling. Fortsatt to veker til ein kortare sumarferie!
     
    ArthurDent, holmen and Eddie47 like this.
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!
    Til alle dere som strever og sliter med ekstra mye å gjøre: Det må da være bra at dagene også er ekstra lange akkurat nå :).
    Heldigvis er man kommet ut av det kjente "må være ferdig før jul/påske/ferien" stresset. Nå er det mer "må være ferdig før man har glemt hva man startet på".

    Ha en riktig fin dag, med eller uten tidspress, alle!
     
    Kristian, ArthurDent and holmen like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,715
    Bonuspoeng:
    293
    I blant er det alt for mye å t fatt i .... men hva?
     
    Kristian, ArthurDent and holmen like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    I går var arbeidsdagen fra 0730 til 2320, så i dag blir den vesentlig kortere.
    Og så begynner visst helgen!

    Forhåpentligvis var gårsdagen siste langdag før ferien, og nå blir det kanskje litt roligere de siste to ukene før ferien endelig starter.

    God torsdag, folkens!
     
    ArthurDent and Berlioz like this.
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Her er det iallefall nok å gjøre , og godt er det, ellers hadde dagene blitt ulidelig lange. Siste arbeidsdag for denne uke - planleggingsdag i bhg/skole i morra, så da MÅ far ta fri ;);)
    Får to US Marines på besøk i helga - såkalt buddy-weekend - for de amerikanske soldatene som er stasjonert på Værnes. Blir spennende og introdusere dem for karsk, lutfisk,rakfisk og akkevitt....:p:p

    Ha en flotters dag :D:D
     
    Kristian, Berlioz, ArthurDent and 2 others like this.
  7. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo. Danmark spiller kamp i VM så det trumfer det kalde vær i hovedstaden. Sitter også og venter på svar fra plusgrade på lørdagens tur fra CPH-EWR med familien, har bud inne for to personer fra plus til biz og ser vel ikke akkurat lovende ut
    C4 D0 Z0 R0 J0 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N0

    ønsker god dag til alle
     
    holmen and braathens safe like this.
  8. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra et fortsatt grått Rogaland. Her plinget det i mobilen i går med oppgradering til Plus på ettermiddagens flight hjem til Hovedstaden. Siden midten av februar har alle med 2 unntak gått gjennom.

    Flyet i dag klokken 17:15 har da 17 seterader Plus og 14 Go...
     
    jgroneng, holmen and braathens safe like this.
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden. En lang arbeidsuke er snart over. Etter 3 helgdagssamlinger og flere mindre informasjonsforedrag begynner jeg å bli litt lei av presentasjoner av samme tema på jobben, men nå har de fleste som trenger info fått, og vi siden det vanker mye ros og takksigelser for foredragene så skal jeg vel ikke klage selvom jeg er litt lei av egen stemme:p

    Nå er det godt med kveld og VM... nå skal resten av kvelden tilbringes med å se at Argentina virker å rote bort sjansen til å gå videre VM, og må si at det fryder meg litt :D;)
     
    Kristian liker dette

Del denne siden