God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 14. mai 2015.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Da har jeg installert meg på kontoret her i plankebyen, hvor jeg skal gjennomføre et par timers papirarbeid, før turen går til Gardermoen for å legge inn mine 4 BA-segmenter som må til for å utløse sølv- og gullkortet. Først BA763 til Heathrow, videre med BA462 til Barajas med retur på lørdag. Gjensyn med B767 blir artig ... For øvrig er jeg fortsatt litt i tenkeboksen på om jeg skal benytte AB-gullet for lounge og risikere at de bytter ut kontoen på bookingen, men vi får se!

    Ha en fin dag!
     
    Cecilie and KristianSk like this.
  2. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra havet, kun 45 min igjen av skiftet før frokost kan inntas ;)
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Strømstad. Nå venter frokost og en tur rundt i området. Overfart med MS Color Viking til Sandefjord og noen dager på Verdens Ende. Ha en fin fridag,
     
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Happy Torsdag fra Midt-Norske!
    Fri på formiddagen og jobb på ettermiddagen er dagens fasit.
    God tur til @Herlov, trip-report?

    I dag er jo den store kristelige flydagen så man får vel hive seg rundt og bestille noen turer så man ikke havner i helvete!

    Ha en super dag!
     
    Henning liker dette
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,128
    Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Universitetet i Stavanger!
    Låst meg inn på kontoret, kaffen er brygget og jeg har varmet opp med en runde Mario Kart, så nå er alt klart for å sette igang med dagens arbeid. Helt alene her i dag, men det varer vel bare en liten time til før resten av klassen begynner å ramle inn døren. Er vel fare for at det blir noen flere runder med Mario Kart også.

    Studentlivet altså...
     
  6. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra havet. Skal tilbake på land I dag, men ingen erstatter kommer ut. Får stresse ferdig det meste som kan gjøres her utover dagen slik at de som star igjen ikke får altfor mye mas. Lommeboken hadde hatt gått av å bli her ute til mandag siden USA venter neste helg, men av og til må man bare si stopp. Seter på svg-iah neste uke er iallfall også reservert nå, så får vi se hva vi finner på der borte I cowboyland. Sheraton suites er iallfall booket i strategisk avstand til The Galleria for shopping av nødvendigheter.

    Hva er forrresten det beste tipset for å sikre at status er registrert på bestilling av bonustur fra sas nå? får registrert for utreisen på flyplassen, men er det da automtisk registrert for hjemreisen også? Forferdelig irriterende at ikke nummer ligger inne default på bonusbilletter.
     
  7. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra E18, på vei til Holmsbu hvor det etterhvert venter mat. Været er på vår side så en fridag idag var ikke feil!

    Lønninga hadde også kommet på konto, og den forsvant like fort men nå er alle feriene ut året fiksa :)

    Ha en fin dag!
     
  8. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. Fint vær ute i dag, så akkurat vært på en times skogtur med bikkja. Nå blir det en tur bort til jobben for å bruke gymmet der. Usikker på hva som skjer resten av dagen enda. Kanskje litt grilling siden været er så fint :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ah! Skal si det gjorde godt med 10 timers søvn i egen seng etter MegaDoelsen.
    Gikk rundt og var akkurat passe lounge-beruset i hele går ettermiddag. Forstatt med gratis gin/tonic på bakerste rad i flyet til CPH og ditto i loungen i CPH. Men når det beste WF kunne hoste opp var Ringnes pils forstod jeg at det var på tide å stoppe festen. Og det er jeg nok glad for i dag.......

    Gledelig at det er fridag i dag. Kjenner jeg trengte den lange natten og en fredelig dag å hente seg inn på igjen før det er jobb i morgen.
     
    Dash and PettR like this.
  10. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Var faktisk deilig med en skikkelig natts søvn i egen seng. Var helt totalvrak i går, så blei cola og appelsinjuice (hver for seg) både i lounger og på flyet.
    Men makan for en morsom tur med mye flotte mennesker!!
     
    PettR liker dette
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Aldri skjønt hvorfor SAS gjør det på den måten, men har du Business-billett spiller det jo minimalt med rolle .. du har jo tilgang til det du skal ha uansett.

    G'morgen ...! En underlig verden vi lever i. Her har nesten alle hos arbeidsgiveren fri pga en religiøs helligdag, og jeg her borte 'belønnes' med en ekstra arbeidstime. Livets goder fordeles urettferdig.

    Men det er sol og fint. Nøt morgenkaffen på terassen mens samme kolleger ble rammet av snøbyger, så det er litt rettferdighet i verden likevel. Nå en kaffekopp til ..
     
  12. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Tilgang til det jeg skal ha helt til forsinkelsene starter. Stått i Fra med firstbillett i hånden uten at det var til hjelp for å komme med tidligere fly etter å ha byttet. Star Gold var til hjelp etterhvert, men ebg var umulig å legge inn på en sk billett...
     
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hør nå her min gode mann: Det er luftfartsdagen som feires, og da feires det vel til gangs i et flyselskap. De har bare lurt deg til å tro det er en religiøs helligdag :D
     
    LN-MOW liker dette
  14. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Det var nok ikke noe spesielt interessant å melde denne gang, selv om turen og loungene var kurante. Neste rapport kommer fra OSL-ZRH-LAX om ca. 5 uker. Forventningen til Swiss C er store, så da får vi se om de blir innfridd. ;)
     
    John in The Tower liker dette

Del denne siden