God torsdag selv om det er onsdag i Houston. Fin tur med Sas fra svg, ingen oppgradering på Sheraton på flyplassen, men skal vel uansett bare sove nå.
God morgen fra Bryggekontoret. Back in business etter et døgn med matforgiftning - fy f!!!!! Nå klar for et lite møte med konsernledelsen før det bærer avsted til Torp og Widerøe til Bergen. Stor åpningsfest i kveld... Snart er det Pinse!!!
God morgen fra Radisson Blu OSL. Sitter i sengen og ser på TV2 og gleder meg til å se to nerdevenner på skjermen straks Grus på @Cecilie og @Tore
God morgen fra Oslo, her fyker dagene unna som bare det! I morgen er det allerede tid for helg igjen, og da er det hytta til svigers som gjelder - heldigsvis har jeg greid å få lurt meg unna til Tinnsjøen på lørdagen for en aldri så liten båttur med jernbaneferja Storegut! Blir artig det. Apropos båt så bestilte jeg også meg en modell av Nordstjernen i skala 1:75 i går kveld, med estimert levering til våren neste år så da har jeg litt tid på meg til å rydde unna tinga til kjerringa slik at modellen skal få plass på et vis Ha en finfin dag!
"God" torsdag! Her i Molde vil nok dagen gå med til å følge med på streiken i SAS, særlig strekningen OSL-CPH-NRT. Foreløping ingen kanselleringer der, men kjenner at jeg er litt nervøs mtp. min reise på lørdag. Noen som vet om jeg kan risikere norske eller svenske piloter på den ruta?
God formiddag fra Trondheim FInnes det lenke til "God Morgen Norge"...altså for oss som må på jobb om morran... SAS-"streiken" er avblåst i Sverige....regner med SAS klarer å finne erstatning for de seks? pilotene som er tatt ut i Norge.... Ha en forbløffende bra torsdag
God formiddag fra det Sørlandske! Nok en dag med først jobb og så møter på kvelden. I dag er det en generalforsamling som skal gjennomføres med dertil hørende foredrag etterpå. Heldigvis skal det serveres deilige smørbrød, så det er alltids noe å glede seg til. Ingen Viking Lotto gevinst i går. Like greit da det bare var 2 mill i førstepremie. Skal jeg først vinne noe, får det sannelig være litt kraftigere, takk. Men heldigvis er det jo langhelg snart, og i morgen er det alt fredag. Kjenner tørsten bygger seg opp. Må nok finne på noe gøy. Til sist ord for dagen: Så ble de stående disse tre Tro, Håp og Kjærlighet. Men størst av alt er Blåhvalen Så det så! God torsdag ønskes!
God torsdag! I dag blir det halv dag på jobb med mye møter, også blir det hjemmekontor resten av dagen. Ikke så værst med andre ord