God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 28. mai 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Snart klar for en lettere travel og innholdsrik dag. Ha en fin torsdag - det nærmer seg helg:)
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø også. Delvis (håper jeg) klar for dagens eksamen. Kun dagens og én eksamen til, før det er tid for nesten tre måneders sommerferie. Vel, noen ferie blir det nok ikke i tradisjonell forstand, da det blir jobbing både i Bodø og Arendal hele sommeren.
     
  3. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra City of Angels
     
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, frokosten var lett å nyte når øya kunne fryde seg med synet av Caribbean Princess som klapoet til kai! I løpet av de neste få timene kommer også Arcadia, Astor og Disney Magic, med andre ord så kommer mange sjøveien idag!

    Aporos sjøveien, i morgen går turen til København - naturligsvis i Commodore Balcony så fri børst er ordnet. Før det venter litt jobb og et besøk av svigers og trikker i heimen.

    Ha en fin dag! :)
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra verdens egentlige hovedstad!

    Feirer egentlig at FIFA skrotingene omsider ser ut til å få juling. Men det er jo litt artig at det trengs Amerikanere for å redde soccer... At vi har latt de skrotingene i FIFA få holde på så lenge er utrolig.

    Nå bærer det opp for å ha frokost med en skroting som bød 3 knekkebrød i auksjon for å ha frokost med meg. Mesteparten av knekkebrødet sendes SAS-pilotene i streik. Resten skal bakes inn i komper og legges ut på loppemarked på Froland.

    Jeg trenger særriøst ferie ass...

    Taddaaaaaaa
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Raiddissånn OSL. Har ikke sjekka hvordan verden ser ut utenfor, men det er uansett straks klart for toppmøte i knekkebrødgnafsingsforeningen.

    Har selvsagt lagt inn en forhåndsbestilling på 3 wasa og ett halvt glass vann fra liten flaske med en request for 3/4 fullt glass, får se om den forhåndsbestillingen holder stikk.

    Ha en fiberrik torsdag :p
     
    vegardg liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdumpf fra det Sørlandske hvor regnet siler ned.

    Uff for ei uke. Alt for mye å gjøre og alt for lite søvn. Dårlig kombo. Ikke noe helg å se frem til heller for å sove ut på.

    Er det rart jeg drikker!
     
  8. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra en russerbåt i Kirkenes.
    Det er som å være tilbake på 80-tallet dette, med tanke på innredning.
    Deilig med rustne luker/dører og mannskap som ikke prater engelsk.

    Sånn ellers bor undertegnede på Sollia Gjestegård. 500 meter fra russergrensa. Helt ok, men det får være når forsvaret okkuperer Scandic og Thon.

    Ha en stråååååålende torsdag.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    image.jpg Toppmøte ferdig
     
    SASDC8, KristianSk, Larata and 2 others like this.
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Bergen. Værmeldingen her sier regn, regn og regn... så langt øyet kan se... Etter 28 grader og forurensingen i Hangzhou var det dog litt digg med 8 grader, regn og frisk luft. For ikke å snakke om et kakerlakkfritt kjøkken, masse varmt vann i dusjen, en MYK seng og varmt vann på kjøkkenet... :) Vi får se hvor lenge jeg holder ut her hjemme... :) Kan tenke meg at det rykker litt i reisefoten når jetlagen er ute av kroppen! :)

    Xxx.
     
  11. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Stavanger.
    Grått og trist vær, så seiling i ettermiddag kan bli en våt affære. Ellers skal jeg tydeligvis bruke halve dagen på å prøve å få tak i Norwegian på telefon, for å få litt fortgang på en refusjonssak jeg har. Blæææh.

    Oppdatering: de trenger visst en hel måned til på å behandle den, og jeg har allerede ventet i 2 måneder. Uuugh.
     
  12. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
  13. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Fra den snørike torsdagen i mars? De påsto de ikke hadde fått mitt krav, jeg fant ikke bekreftelsesmailen.

    Deretter fant jeg den.

    Men mere ufordragelig "servicemedarbeider" tror jeg ikke jeg har vært borte i. Skulle tro de ansatte slike folk med vilje. Der er definitivt SAS mye bedre.
     
  14. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp!
    Jeg fikk beskjed om at de p.t. holdt på å behandle krav fra 14. mars, og arbeidet seg fremover dag for dag. Jeg er ikke veldig imponert over Norwegian sin kundeservice, spesielt ikke siden jeg spurte dem tidlig forrige uke hvordan det lå an, og fikk beskjed om at jeg kunne forvente svar denne uken.

    For all del, jeg skjønner at ting tar tid, men hvis de først skal uttale seg om ventetid (som de har oppgitt til å være rundt 8 uker i en midlertidig periode) så bør de i det minste klare å kommunisere det klart ut. Begynner å bli veldig lenge å vente i 3 måneder for å få dekket ekstra kostnader påført av Norwegian.
     
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Sola.
    Etter ukens tur til Trondheim er jeg motstander av å ta av sko og belte i random sjekken i sikkerhetskontrollen! Har alltid ment at jeg var en rutinert reisende, men det viste seg å ikke medføre riktighet.
    Ellers en usedvanlig travel dag som blir enda travlere i morgen, lovende opplegg asså, og det like før helg.

    Ha en flott dag.
     
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra Bodø!
    Hjemme etter en svipptur til MQN i dag, og fikk til og med sete CO på tur ned :D Skikkelig digg å lande på Mo sett i fra cockpit :)
     
  17. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen ja. Det viser iaf klokka her i Amex Centurion lounge SFO!

    Bagen er dumpa hos virgin for en test av deres F opp til Seattle.

    Bra service av UA fra LAX til SFO tidligere i dag, og frokosten ble to jack&coke og en skikkelig digg gulrotmuffins.

    Nå er det bare og slå ihjel noen timer her. Det går nok bra selvom drinkene til nå har inneholdt mer sprit enn blandevann.....

    Have a good one!
     
  18. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113

Del denne siden