God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 06. aug 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdags morgen fra Værnes! Nattevakten er straks over, sola skinner lett gjennom tåkeskyene og sola ser ut til å vinne kampen over skyene.
    Hjem og sove litt før mer jobb venter i ettermiddag!

    Ha en AML-fri dag!
     
  2. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen (eller ettermiddag har det vel etter hvert blitt her) fra Ho Chi Min City. :)
     
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Måtte kaffen begynne å fungere snart.

    Ha en fin torsdag! :)
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hellu fra bartebyen
    Sola skinner og temperaturen stiger - kan ikke forlange så mye mer enne det pr.akkurat nå :) Eneste må være å ha fri....
    Ha en strålende torsdag :cool: :cool: :cool:
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Toppmøte med @Reidar i HK!!

    [​IMG]

    Ha en fin dag
     
  6. Zzzindre

    Zzzindre Zzzzzzzzz...

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra SAS-kantina på OSL. Turen går til LAX, omtrent for kun å snu i døra. Men hva gjør vel det når SAS kjører kampanje for oppgradering fra GO til Biz for 2700,-?
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'torsdag!

    Siste arbeidsdag for denne uken. Er jo greit å starte litt forsiktig etter ferien.
    Så fort arbeidsdagen er over setter jeg snuten mot Kjevik og så er det åff til Berlin får ze weekend. Nevnte jeg at det er ølfestival der nede??
    Det som ikke er fullt så flott, er at i morgen meldes det om 34 grader på dagtid, som går opp i 36 på kvelden. Det høres svettsomt ut. Men da er det tross alt ikke rart at jeg drikker....
    Lørdagen blir noe kjøligere med bare 28 grader. Tross alt fint å finne varmen etter en sørlandssommer med max 18 grader dog. (Ja i lufta, vannet holdt 13-14.....)
    Så jodda! Ikke så verst dag i dag.....



    Godt valg av drikke ser det ut til!!
     
    bern747 and Fnate like this.
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen igjen fra Kreta. Det er litt slitsomt å være vanlig turist med godt over 30 varmegrader hver dag. Bare et par dager til nå, så blir det mer av det som er gøyere: fly!
    Ha en fin dag der du er :)
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag! Bonusfeber.se firar ett år idag, det blir nog ett litet glas bubblande dryck på SK171 ikväll för att fira. Ha en strålande dag :)
     
    tommy777 and Bizflyer like this.
  10. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Så fælt ut. Glad jeg heller skal tilbringe dagen på Berger med pakker og fortollinger. Så det, så.
     
    Fnate liker dette
  11. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God torsdag denne gang fra Molde. Widerøe Norge Rundt billett - men jeg blir ikke her permanent - må jo fly videre. Men det er søren meg fint vær til Møre og Romsdal å være, dvs aldeles strålende - lov å si lettskya pent vær som meterolygene sier.
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    De har FedEx her borte også... just sayin'
     
  13. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Askerlandet. Jentene krevde ny tur til farmor i dag. Så da kan de slite hverandre ut mens jeg kan kose meg med å lese.
     
  14. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag kveld fra Singapore!

    Litt tordenbyger og turbulens på vei inn til Changi med Qatar og kaptein Vladimir i dag, men slik må det være. Kveldsmat er nettopp fortært på den lokale Sichuan-sjappa borte i gata her ("Sichuan Beef Noodles" som de påsto de lagde mild til meg, men som brant noe inni skauen), så da satser jeg på bingen om ikke altfor mange minutter. I morgen blir det vel en obligatorisk tur bort til Marina Bay og noe annet småtterier.
     
    Cecilie liker dette
  15. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Berlin! Det kan meldes om at værmeldingen til @Bizflyer har slått til og vel så det... Her er det VARMT!!

    Lufthansen leverte varene (idag og) og det er så stor forskjell på å reise i Biz via MUC kontra FRA. Virkelig en sann glede, og VARM lunsj kl 11:40. Jeg er happy. GT hadde de også nok av... Jaja, nå blir det noen varme dager med mye øl på Biermeile!

    Fått mitt "faste" rom på ParkInn og fraulein hausholdterske har løpt bena av seg for å flytte velkomstgaven...

    Håper alle nyter kvelden/evt varmen hvor enn dere måtte befinne dere
     
    Bizflyer liker dette
  16. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    För att citera Facebookstatusen till en kompis i Berlin: "I need to go somewhere cooler, I'm heading to Cyprus"
     
    bern747 liker dette
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag aften fra Sunnmøre!

    Hjemme igjen etter noen herlige dager i Portugal og som nevnt over så har det vært en nydelig dag her i Møre og Romsdal også i dag. Litt hagearbeid, litt rydding av garasja og litt annet forefallende - men først og fremst bare nye en fridag i godt vær!
    Nå er tacoen lengst fortært og siden man har fått fredagsfølelsen og det er ferie så må man vel kunne unne seg ei pils eller tre også? Jepp, akkurat det jeg trodde. Skål!
     
    Fnate, tommy777 and bern747 like this.
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Carmel. Opp tidlig for noen telefonkonferanser på morran og litt jobbstress etterfulgt av en kopp kaffe med en forummedlem som kom forbi

    Snart middag!
     

Del denne siden