God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 02. jan 2014.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Da er jeg halveis på siste økt før jeg flakser på land. Satser på noen tøffe piloter i ettermiddag som tør fly selv om det blåser litt.
     
    AndersB, Islending and Fnate like this.
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, enda ikke arbeidsdag for denne karen så her skal man bare få ryddet og puslet litt.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Åfyttikatta!
    Føler meg enda fyllesyk etter nyttårsaften! Gårsdagen gikk bare med til slumring hele dagen, og så sov man dårlig i natt på toppen av det hele.
    Godt man har Gjemmekontor i dag og i morgen. Så får man en rolig start på det nye året.
    Hva skal man finne på nå da? Arbeidslyst kom og du skal motstand finne!
     
    Scanflyer liker dette
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Møkkavæææær! Etter en våt tur på dynga med nyttårssøpla er det godt å plante rompa i kontorstolen med kaffe, katt og litt god musikk. Helt fin dag å ha gjemmekontor på.

    15-års bryllupsdag i dag. Fruen ble overrasket med at vi skal på båttur i februar, så da blir'e vel en beta på meg i kveld ... hehe .. Gleder meg ihvertfall til Superbowlparty på Ruby Princess - særlig hvis Seahawks kommer seg uskadd gjennom to hjemmekamper. :)
     
  5. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God 02. Januar! Enden godt plassert i godstolen, onkel Bruce the boss på anlegget, kaffe i hånda og macen på fanget. Hverdag kan være digg det også! Leser med spenning det økte mediepresset mot Norwegian. Kjosern, hvor er du?

    God torsdag!
     
  6. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Er'n onkelen din? :confused: :p

    God torsdag fra hølet ved E6. Passe normal dag. Har begynt å ta seg littegrann opp igjen med pakker som skal ut av landet etter juleferie. sånn går no dagan..

    Også er det bare en drøy uke til nyeste skiva til onkelen til Scanflyer ligger i postkassa, sammen med en DVD-utgivelse av liveframførelsen av hele BITUSA-albumet på Wembley Stadion i fjor sommer. *Glede seg!!*

    God torsdag videre ønskes :)
     
    tommy777 liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Onkeln til Scanflyer.. he he..

    God lunch fra Chicago. Her fortsetter det å lave ned, så det er godt man ikke skal noen steder. Jose og gutta har jobbet som noen skinn hele natta og nå må de starte på nytt igjen siden snøfallet har tatt seg opp.

    Ellers har man fått booket en del billetter og sendt ut noen kontrakter til diverse partnere på morran i dag, så litt jobb har det jo blitt. Men det er nok nå, skal finne sofaen etter litt surfing.

    Snart helg, god torsdag til deg!
     

Del denne siden