God morgen fra Trondheim Ligger an til en fin dag...iallefall pr. akkurat nå...vi får se. Fri i morgen , så reiser på hytta idag med kidsa, mor kommer etter i morgen ettermiddag. Lørdag står bolaget for tur og Jessheim International venter, samt 2x40-årsdag....*gruersegtilsøndag* Loddet stemningen om en Fly&Øl i Trondheim før sommerferien tar til for alvor i en annen god morgen-tråd , men kanskje det hjelper å være først...? Ha en fortreffelig dag
God morgon frå eit solfylt Aust-Finnmark! Her er langhelga i gang og i morgon blir det ein tur til Nordens Paris. Propellfly! Dagens indretjeneste ser ut til å bli erstatta av sløving på terrassen. Jaja, litt støv og skitt i huset er sikkert sunt Måtte alle få ein fin-fin dag anten det er i solveggen, på bonussankeoppdrag eller ein annan plass
God morgen fra Barteby badet i sol. Tar en liten flypause på en måned nå, men kommer sterkere tilbake i juli Den har jeg ikke fått med meg, men som nevnt i en annen god morgen-tråd, fra og med nå er jeg til enhver tid klar for fly & øl i og med at jeg "bor" på Work-Work
Klar for langhelg i Storbritannia. Har allerede karret meg ned til SVG fra AES, og sitter nå på flyet til London. Sitter på rad 4 så det blir nok både Ringi og annet.
Ser kanskje som det kommer etterhvert: "Bergen (innland) - åpner 17. august" lounge klippet i fra Widerøe sine sider. http://www.wideroe.no/Flyturen/Fast-Track Nå har ikke jeg vært på andre cafe-lounger, men har Widerøe tilgang der med Flex billetter?
God ettermiddag fra solfylte Trondheim, Undertegnende har løpt rundt på NTNU med et skjema og ordnet underskrifter. Sjarmøretappen endte hos gullsmeden og jeg kan endelig si at jeg er ferdig utdannet sivilingeniør. @lMartin: Riv tak i meg hvis du sitter på Work-Work i helgen. Ha en herlig dag!
God kveld fra suppestasjonen på OSL. Har en kjapp pit-stopp på vei fra LYR-TOS-OSL-KRS. Krøll med wifi på turen. Fikk oppgitt voucher på vei opp så jeg kunne logge meg på, men ikke ned. Fikk ikke en gang betalt meg inn med AmEx. Skal nok forfatters et lite brev
Takk folkens! Utdanning er bra, men det er ringen som redder deg etter en megatabbe, for sjefen har en tilsvarende ring.
+1 på giftering. Lite problemer på grunn av den. Jeg har ikke kulering, men en firkantet en med pentagram ⛧ på. I min fagkrets er det den som gir cred..