God torsdagmorgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av m.normann, 10. sept 2015.

  1. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra vanligstua på OSL! Straks klar for første leg til København. Samboerfrøkna syntes dette var altfor tidlig å fly på. Ruta idag ender på Rhodos, blir digg med to uker med varme!

    Ha en god torsdag alle sammen! :)
     
  2. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morran fra Park Inn OSL!

    På hotell i egen by i natt, 1895,- for en halvtime ekstra søvn var definitivt verdt det i skrivende stund. Gjennstår bare å se om oppdragsgiver synes det var like mye money well spent.

    Ferden går mot Amerika og jeg kan snart krysse av Frackville PA, fra listen over steder man ikke trodde man skulle se:)

    Finfin torsdag ønskes!

    Btw, hva er greia med Brussels "Fastlane Access" som aldri funker på OSL?
     
  3. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra NSB cattle class, hater tog, snart OSL og DY flight til Budapest. De kaller det 'studietur' med en leverandør, tja sier jeg. Men jeg er glad regninga ikke havner hos meg.

    Lurer veldig på å booke Hawaii-tur i Mai.
     
    afirm liker dette
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra Ris. Nå venter frokost på Grilleriet før dagen tilbringes i sentrum. Blir en tur innom og donasjon til Røde Kors Second Hand også. Ha en flott torsdag der du er.
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen. I dag var det faktisk et poeng med fast track på Osl!
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,

    Skall bara packa det sista innan Rimowan och jag ger oss mot Arlanda och första flighten med SK963 till Hong Kong. Följ med på Bonusfeber.se så kommer det nog en rapport eller två ;)
     
    Travellingalf and Shyneno like this.
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Iskaldt i bare linskjorte og bussgate. Nå er det bare å håpe at de slipper meg inn i landet, og så peise mot Palmekysten.
     
    Adrian E and Cecilie like this.
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gdrmpf fra det Sørlandske!
    Greit vær, men man merker jo at nattetemperaturen går merkbart ned.
    Håper vi slipper nattefrost med det første.....

    Begynner å bli lei av denne uka nå, så det kan snart bli helg for min del.
    Styremøte i kveld så da slipper man å sitte hjemme og kjede seg iallefall. Jeg ville vel aller helst hatt meg en lur jeg da.

    Ønsker forumistene som skal på premieretur til HKG god tur i dag. Drikk dem tomme!!
     
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Glad torsdag fra Oslo! Har akkurat sittet i telefonen med en selger fra If som mente han kunne gi meg et bedre tilbud enn jeg har i dag. Det kunne han ikke, så da var den halvtimen delvis bortkastet. Jeg fikk i alle fall bekreftet at jeg har en god og rimelig dekning i dag.

    Som IT-mann (men ikke Mac fanboi) fulgte jeg lanseringen til Apple i går kveld. Nesten alt som forventet; ny iPhone 6S og 6S+, ny Ipad Pro, iOS 9 release 16. spetember, ny Apple TV osv. Men Apple Pencil? WTF?
    Jeg er veldig spent på når Apple Watch blir tilgjengelig i Norge, for på apple.no står det bare 2015. Men denne fyren her må få status som profet, for å treffe blink med denne spådommen er ikke annet enn utrolig:
    http://www.engadget.com/2015/09/09/comic-predicted-ipad-pro-keyboard/

    Det dukker vel opp en iPad Pro så snart den er tilgjengelig, og ikke minst iPhone 6S også. Blir vel ikke tilgjengelighet før rett før jul, tenker jeg. Skulle forresten like å se om abonnementsordningen til Apple vil dukke opp her også. Ny iPhone hvert år... Tror minsten hadde satt pris på det!
     
  10. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag formiddag fra Skøyen.. Snart helg og forhåpentligvis noen gode tilbud som dukker opp i løpet av dagen (hawaii har jeg fått med meg, men ikke veldig aktuelt nå)! Strålende vær her i hvert fall! :)
     
    tommy777 liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Trallabom fra Lillestrøm. Gryntehumør etter å ha vært hos doktormannen, men ikke verre enn at jeg koser meg med brus, kaffe og hjemmekontor.

    Litt å forberede til møter i morgen, messer i høst og booking av noe reisestyr i Sør Amerika.

    - Hvor bor man f.eks i Lima?
    - Er det fint der?
    - Om man får et par helgedager i midten... tar man dem i Buenos Aires, Santiago eller Lima?

    This and more, liksom

    Ha en fin en

    - Andy-Pants -
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Sol fra skyfri himmel og motorsykkel til jobb. Det venter en god treningsøkt i ettermiddag/kveld, dette i kombinasjon med overtidsjobbing :):)
    Ha ein framifrå dag :):)
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig morgen fra Chicago. Nattkaldt er det også her, kun 16 grader da jeg henta avisen kl 0545 ;)

    Ble en lang dagstur til Colorado og hovedkontoret i går, men hadde innmari flaks på returen via Dallas der jeg sprang (ja, jeg) og rakk ett tidligere fly selv om det innebar siste seterad på en MD80. Mitt originale fly ble også forsinket, så jeg var rimelig fornøyd da jeg kom inn døra nesten to timer tidligere enn forventet.

    Du tar turen opp til Bogota der jeg blir å befinne meg frem til tirsdagsmorran ;) Avreise i morgen kl 0730.
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og ikke minst, til alle Bonusfebermedlemmer som skal til Hong Kong med SAS i dag: GOD TUR!
     
    SASDC8 and PCR like this.
  15. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lørenskog (ja for noen er dette morgen!)

    9 timer med forelesninger venter!
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Da er du nok litt tidlig ute. Jeg reiser ikke før onsdag, men god tur
     
    tommy777 liker dette
  17. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Lima nei, storby vil jeg anbefale Buenos. Men Lima dersom du har tid til Machu Picchu.. Men en utflukt tar tiiid...
     
  18. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    I Lima er vel Miraflores fineste (og mest turistifiserte) distrikt, men ikke verdt å ha så mye tid der. Machu Picchu er konge men tar tid. Fly til Cuzco, tog til Aguas Calientes, buss opp og ned, tilbake. På en helg går det fint, men mulig man føler seg litt høydesjuk i Cuzco
     
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tips, folkens. Machu Picchu blir litt Heavy, og jeg er jo først og fremst på jobb. Lander rundt midnatt, natt til søndag og drar igjen på eftan mandag. Booket Hilton Miraflores og masse kule flighter til og fra
     
  20. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Stavanger. Her har en endelig fått tid til litt annet en jobb-pes og privat-pes. Gleder meg sykt til jeg får litt mindre å gjøre på jobb men det er vel kanskje bare ønsketekning slik det ser ut nå. Men på disse kanter skal en vel bare være glad for å ha en jobb :)
    Vell det er torsdag og snart helg, hve er da mer feil enn å unne seg siste rest av godsaker fra ølbua. I morgen skal jeg se om jeg får skaffet noe råvarer, slik at jeg kan få laget meg noe skikkelig øl.

    Ha en flott en da :)
     
    Travellingalf and RoadKing like this.

Del denne siden