Sitter i Qatar sin business lounge i Doha, noen timer å slå i hjel til flyet til Oslo går, kom med A380 i Business ifra Bangkok, bortsett fra flyet i seg selv er fantastisk og at det har like gode/samme stoler som i Dreamliner ifra Oslo, så var nivået og presisjon på servicen elendig i forhold til turen ned til BKK. Boardingen var og ikke etter status/klasse...Kabinpersonalet virket å være urutinerte i selv å ta opp matbestillingen.... Jaja, loungen her er nå konge iallfall, med full varmrett buffet og en liten a la carte meny i 2. etasje
Glad mandag! Klar for kollektivtransporten til Stavanger og noen dager på messe i vest. Ha en flott start på uken.
Våknet opp til dette i mailboksen, "Your continued loyalty has earned you enough Tier Miles/Tier Segments to be upgraded to Etihad Guest Gold." Hmm, jeg har jo aldri vært i nærheten av et av deres fly. Nuvel, får gjøre det beste ut av det og ta en tur God morgen fra et av #Ruters fremkomstmidler, straks på jobb for å iverta jernbanedriften i fremtiden. Nok å ta tak i i dag som vanlig, i tillegg til at jeg plutselig må planlegge et utdritingslag! Ha en fin dag i sola
Supertrøtt mandag fra Stavanger. Hvor en enda ikke har funnet motivasjon til å komme seg ut dørene hjemme. Vi får se om en god kopp kaffe hjelper på det Ha en fin dag
God morgen fra det Sørlandske! Her skinner solen og er en riktig så trivelig start på uka. Har rukket å få kasta ut et reisebrev jeg har brukt noen dager på foran på siden her, så får håpe det faller i god smak. Nå er kalenderen proppfull av møter resten av dagen, og har saktens nok administrative oppgaver til kvelden også. Herunder pakking da ferden går til Oslo i morgen tidlig for noen dager til sjøs. Husk nå endelig på at mandager er fine dager. De bare sliter med et litt dårlig rykte. Tirsdager derimot....... Hæv a gudd vånn!
Skal du endelig på cruise til Frederikshavn eller på transportreise til Bundesrepubliken Deutschland? Desverre sier min magefølelse meg det siste der, hvis den har rett så får du passe deg for de østeuropeiske bandene som sperrer gågaten og de høye ølprisene ombord. Husk også at det er forbudt å ta med seg drikkevarer ut av barene på kjøpesenteret. Uansett, som ansatt i samme arbeidsgiver må du vel holde deg edru. God tur!
God mandag morgen! En myk start på uken etter gårsdagens sene ferd mot nord. Nå er det kaffe, nystekte rundstykker og husmor-TV før forelesning. Ha en fin mandag
Morn folkens! Her i huset har vi allerede hatt to håndverkere på besøk som skulle planlegge riving av vegg, oppsetting av ny inkludert ny gjennomgående peisovn og rehabilitering av skorstein. Det blir ett omfattende prosjekt, men vi tror i alle fall at resultatet blir bra! Også veldig fint med engasjerte håndverkere som tydeligvis vet hva de snakker om. Og når den ene til og med sier at han gleder seg til å begynne på dette prosjektet så tror jeg dette blir vellykket. Når jeg ser ut av vinduet så er tydeligvis våren satt på pause for her har det faktisk kommet litt snø i morgentimene. Ikke bra, men det er visst heldigvis bare kortvarig og da skal man vel overleve dette også. Ha en fin mandag!
Morgen! Atter en dag med forvaltningslov, forvaltningsvedtak, offentleglova, innsyn, merinnsyn og alt annet pensum kaster etter meg. La inn bestilling av siste leg for mandagens tur under 10-kaffen, skal ut på den "svært spennende" ruten TOS-OSL-MUC-CLJ med LH. Mulig jeg spanderer på en TR i ettertid også, vi får se
Då har eg hoppa på eit tog mot Gardermoen. Ein knapp time statuslaus venting står so for tur før Widerøe tek meg til Nordfjord. Der ventar gravferd og gravemaskinarbeid (uavhengige av kvarandre). Returbillett er endå ikkje bestilt, so vi får sjå kva tid eg vert lei av anleggsbransjen.
Gud velsigne Panera Bread. Redningen for en sølle Nordmann på tur i Junaiten. Nå skal jeg bare plukke opp leiebilen og styre mot kontoret i Springfield. Det betyr bye bye Taj og hello Marriott on da hood. Ha en fin dag
God eftan fra Chicago. Passelig varmt i dag, rundt 18 grader og sola skinner. Fruen er avlevert på Ohare for en tur til hennes mor som jeg dessverre ikke kunne bli med på Så da blir det tid til litt mer arbeide denne uka. Ha en flott uke!