Goood tirsdag!

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av tommy777, 10. des 2013.

1. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Brussel.

Her ble det tidlig kveld i går, så da våkner man naturlig nok tidlig.

Ett par møter i dag før turen går til Berlin med SAS via CPH på ettermiddagen. 35 minutter connection i CPH skal bli bra :p

Kanskje finne noe frokost nå. Ha en fiin en!

AndersB liker dette
  2. GinTonic

GinTonic Senior Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Riooo! Akkurat funnet veien mellom dyna og madrassen etter kveldens eskapader :)

Fiffig tirsdag ønskes! God natt o_O

3. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    A day at the office.. Gårsdagen gikk med til jobbreise til Molde! Bleh, Norwegian ...

image.jpg

tommy777 liker dette
  4. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,286
    Bonuspoeng:
    113
    Privjet, kamerater!

I dag starter årets siste jobbutflukt til Kristiansand. Hjem i morra. Det blir nok grei mat i kveld også, ettersom vedkommende man skal besøke faktisk begynte å koke på ei ku igår kveld. Så først et par timer "prate&spille en sang", deretter ku. Jeg får forsøke å finne noe rødvin til langkokt ku når jeg lander.

Ha en fin dag

5. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,342
    Bonuspoeng:
    113
    Kald tirsdag på snølandet. Slaps og glatt ute. Digg.

6. ruby1968l

ruby1968l Tomleskolt

Likes mottatt:
    1,065
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Sola grått ute men nesten sommer temperatur her 9*C :p
    Laber aktivitet nå rundt lunsj tider, så da er det bare å komme seg av sted å få i seg noe kaffe og selvsagt kake, det er jo snart jul ;)

Ha en fin en.

SVG.JPG

tommy777 liker dette
  7. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,003
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag, her er det bare jobb jobb jobb...happy working!

8. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Siden Fnatstikstuen dro til det Sørlandske, dro jeg motsatt vei. Så hei hei fra det Osloske!
    Møter i hele dag og avslutter med en bedre middag på et av Oslos mer tradisjonelle etablissementer i kveld.
    Drar på tur til Kiel i morgen, så det kan nok bli en fuktig uke!

HOY!

9. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Bergen. Ingen reiseplaner denne uken, men man kan bli ranet i egen by - 756 kroner for at en tannpleier skulle ta to røntgenbilder, romstere litt rundt og si "null hull".

Har bladd gjennom litt bilder fra Colombo-turen i oktober, og kom over noe festlig jeg så på flyplassen der:

PA240464.jpg

Bare synd at jeg var litt bokstavblind, og at det faktisk står EGB, ikke EBG. :p

tommy777 liker dette
  10. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,236
    Bonuspoeng:
    113
    Good dag, ja .. da var man i gang med arbeidsuken! Begynte med å bære 58 pund bikkje opp trappa til kontoret .. bortskjemte haltepinken sto nede og grein og ville være med på jobb og pga rekonovalesens er trapper fy-fy ..
    Gårsdagens veterinærbesøk ble forøvrig gjennomført på norsk - dama var fra Bergen .... :D

11. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Heh, kjenner til den. Nå er det faktisk akkurat ett år siden vi var i samme situasjonen, og bikkja fikk komme opp i andre etasje til jul. Da var hun operert 28 November. Litt for tidlig, men hun kunne jo ikke utelates stakkars på julaften :)
    Oh well. Endelig internett-tid. Julekalendertrøkking! Pakka gaver til Bymisjonen, ble 12 gaver til både liten og stor. Usikker på hva jeg skulle merke puslespillet med 1000 brikker. Skreiv "tålmodig ungdom og voksen". Hehe.

Ha en trivelig juletid, i Tromsø gikk temperaturen i dag fra -6 til +6 grader. Evenes ryktes å ha måttet stenge. All den fine snøen er snudd om til slaps og is. Trafikkkaos, oversvømmelser... Typisk Tromsøjul mao. Jippi.

Scanflyer and tommy777 like this.

Del denne siden