God morgen fra Brussel. Her ble det tidlig kveld i går, så da våkner man naturlig nok tidlig. Ett par møter i dag før turen går til Berlin med SAS via CPH på ettermiddagen. 35 minutter connection i CPH skal bli bra Kanskje finne noe frokost nå. Ha en fiin en!
God aften fra Riooo! Akkurat funnet veien mellom dyna og madrassen etter kveldens eskapader Fiffig tirsdag ønskes! God natt
Privjet, kamerater! I dag starter årets siste jobbutflukt til Kristiansand. Hjem i morra. Det blir nok grei mat i kveld også, ettersom vedkommende man skal besøke faktisk begynte å koke på ei ku igår kveld. Så først et par timer "prate&spille en sang", deretter ku. Jeg får forsøke å finne noe rødvin til langkokt ku når jeg lander. Ha en fin dag
God tirsdag fra Sola grått ute men nesten sommer temperatur her 9*C Laber aktivitet nå rundt lunsj tider, så da er det bare å komme seg av sted å få i seg noe kaffe og selvsagt kake, det er jo snart jul Ha en fin en.
Siden Fnatstikstuen dro til det Sørlandske, dro jeg motsatt vei. Så hei hei fra det Osloske! Møter i hele dag og avslutter med en bedre middag på et av Oslos mer tradisjonelle etablissementer i kveld. Drar på tur til Kiel i morgen, så det kan nok bli en fuktig uke! HOY!
God ettermiddag fra Bergen. Ingen reiseplaner denne uken, men man kan bli ranet i egen by - 756 kroner for at en tannpleier skulle ta to røntgenbilder, romstere litt rundt og si "null hull". Har bladd gjennom litt bilder fra Colombo-turen i oktober, og kom over noe festlig jeg så på flyplassen der: Bare synd at jeg var litt bokstavblind, og at det faktisk står EGB, ikke EBG.
Good dag, ja .. da var man i gang med arbeidsuken! Begynte med å bære 58 pund bikkje opp trappa til kontoret .. bortskjemte haltepinken sto nede og grein og ville være med på jobb og pga rekonovalesens er trapper fy-fy .. Gårsdagens veterinærbesøk ble forøvrig gjennomført på norsk - dama var fra Bergen ....