GOOOOD morgen fra BÆRGÆN!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 11. juni 2016.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Sol og blå himmel i dag og!

    Dagen i dag skal brukes til å gjøre alt jeg ikke fikk gjort i uken som var.... Dvs. en haug med ting! Innimellom skal jeg teste ut en kakeoppskrift eller to. Problemet med å skrive kake- og dessertbok når man er alene hjemme? Det blir veeeeldig fullt i frysen.... :) For noen måneder siden ble jeg headhuntet over til et nytt forlag, Vigmostad og Bjørke, som ligger i Bergen. Da blir det forhåpentligvis litt færre turer til Oslo. Hoho, men Aschehoug er fortsatt forlaget mitt på de to første bøkene, så det BLIR hagefest fortsatt! ;)

    Da er det bare å hoppe i fillene og komme seg ut for å handle! Ha en fortreffelig dag!

    PS. på torsdag hadde jeg gjort det igjen, bestilt flybilletter til feil dag. Ringte til SAS og lurte på hvorfor jeg ikke kunne sjekke inn... og så da at jeg hadde returen 9. september..... Heldigvis var det en plus-billett så jeg fikk avbestilt og bestilte ny billett med bonuspoeng. Grrrrr... at det er mulig å være så sløv.... :)

    Xxx.
     
    Last edited: 11. juni 2016
  2. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Gøteborg Centralstasjon :) Venter på toget som skal ta meg opp til Strømstad. Fine dagen....blå himmel...nice!
    ....og akkurat nå tikket det inn en epost fra United at oppgraderingen til Business på flyet fra Washington DC til London om 10 dager gikk gjennom. Helt topp :D

    DSC_0505.JPG DSC_0508.JPG
     
    watchaddicted liker dette
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skedsmokorset! Hr står jeg på hue ned i sluket og prøver å få åpnet det som tetter det. Men selv ikke med 3 meter stakefjær, fikk jeg gjort noe. Så da pøste jeg på med masse Plumbo og håper det hjelper. Time will show!

    Nå straks ut for å kjøpe bukse. Har fint lite penbukser som ikke er til dress, så håper jeg finner noen ålreite chinos eller så som jeg kan ha på meg i kveld. Skal på 30 års reunion for ungdomsskolen (jeez, jeg begynner å bli gammel!) og antrekket er casual pent. Da funker ikke slitt dongeri i mine øyne. Går i dress, skjorte og slips hver dag, så litt løsere blir det i kveld. Er også veldig spent for mange av disse har jeg faktisk ikke sett på 30 år - og har ikke hatt behov for det heller, for å si det sånn. Så får vi se om folk har forandret seg eller ikke...

    Ha uansett en strålende lørdag, hvorenn den måtte tilbringes!
     
    Travellingalf liker dette
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,711
    Bonuspoeng:
    293
    Litt kjølig på morgenen i Bergen i dag, men her er det Hansadager og det blir en flott dag. Det er 20 år siden sist at arrangementet var i Bergen ...... Det er bare å hive seg på et fly, hvor dere nå er i verden ....

    http://hansa2016.no/no/om-hansadagene/

    Mandag begynner en ny hverdag, fra pendling til Oslo til pendling til Stockholm ....
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra det Sørlandske!

    Litt skyer men mest blå himmel. Litt vind dog. Men nå skal det bare handles så bærer det ut på hytta. Er aldri feil det. En god ytrefilet ryker på grillen i kveld. Snadder!

    God lørdag ønskes.
     
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Stockholm. Klar for Muse i Globen i kveld. Det blir nok topp stemning. Håper på en rask enighet i streiken nå. Har lyst til å komme meg hjem i morgen.

    Ha en fin en
     
  7. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Har vært en fin og avslappende lørdag. De veldig mørke skyene som preget horisonten en stund har så langt bare har gitt fra seg en 5-6 regndråper så da skal man jo ikke klage!
    Nå venter fotballkvelden, først Wales sin kamp nå før det skal heies på England senere i kveld :)

    Ha en fortsatt fin kveld!
     
  8. FastLane

    FastLane Medlem

    Innlegg:
    141
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra UA921 til EWR!

    United's Premium Economy er fantastisk verdi for pengene - for kun $150 (varierer per flight) får man alt man trenger av benplass, og det hjelper også å ha en hel rad for seg selv da flighten nesten er helt tom :)

    [​IMG]
     
    Eddie47, Edvard and Schlandy like this.

Del denne siden