Rad 1 mangler vel noe av det konseptet en kaller, øvelse gjør mester. Til alle ombord , nå må dere snart tømme de boblene(ikke misunnelig her nei )
Jeg liker hva jeg ser...Huff nå må vi få den hersens Coviden forduftet snart, tømme tralle er vel målet til samtlige, keep up the good work
Våknet av et kraftig trippel nys fra rad 5-7 i midten. Kom et nytt trippel anfall uten munnbind nå. Mistenker IF-er. Hvilket tiltak foreslås @drsyk ?
Nysingen var en akutt allergisk reaksjon mot skitprat - etter å ha mest gjennom på nytt noen innlegg i tråden. Regner med @drsyk kan både bekrefte dette, samt at nysing ikke er forbundet med symptomer på den kinesiske flaggermussyken.
Var med på både avgang og landing fra OLA i dag(tilskuer såklart). Selve oppvisningen er flott, og når en vet hvor en skal stå på utsiden av gjerdet er det ganske god sikt inn på flyplassområdet. Den skuffende biten for min del er hundens manglende interesse for F35 og fly generelt, den så i helt feil retning etter 2 rådyr på jordet i motsatt retning og holdt på å miste det helt siden den ikke ble sluppet ut. God helg folkens
Hørte bare drønnet etter flyene … skulle tro de kjørte gjennom terrassen, men de fløy fortere enn lyden, borte lenge før lyden forsvant ..