Gooosh... God morran fra Osh!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av GinTonic, 03. okt 2013.

  1. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Så var man i Osh, etter ni timer ombord i tyrkisk gris og drøye 15 timer i kirgisk trafikk. Det lokale spritmålet går forøvrig i gram:)

    Finfin torsdag ønskes!
     
  2. Petter

    Petter Powder hound

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    SASDC8 liker dette
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SAS lounge gardermoen! Her blomstrer jeg med en carlsberg før turen går videre til Reykjavik med SAS. Ha en fin dag!
     
    SASDC8 and Islending like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Osh???? Jeeeeez, jeg ville nok foretrukket en sydhavsøy.

    Gnarf fra Lillestrøm. Har tatt en 12-timer i natt og kommer seg snart på kontoret. En sskøyeraktig kunde tok bilde av meg der jeg ligger på ryggen og soler meg utenfor Onda igår. Mailet det til kontoret mitt Og skrev "i tilfelle Anders sier han er sliten etter å ha stresset rundt med oss og vil sove lenge".

    Bastards he he ;)

    Ha en fin dag
     
    GinTonic and SASDC8 like this.
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Wow. TK flyr direkte til Osh fra IST. 15 timer kjøring! Vel i fjor prøvde jeg å kjøre til Osh (og videre) fra Oslo. Kom bare til Turkmenistan og kjørte tilbake.... Whats up in Osh, jeg har en del kontakter der. Faktisk hentet to av dem på OSL i går.

    Ellers er det lett å gå surr i i Osh og Oshlo.

    Og ellers, ettersom jeg dro vinnerloddet http://forum.bonusfeber.no/threads/...shelg-på-uansett-hyatt-i-verden.13/#post-1227 blir det nok som nevnt av fnate noe ala en sydhavsøy, trolig tilbake til Park Hyatt Maldivene hvor jeg nettopp kom hjem fra- og det kan ventes et inspirerende reisebrev. Evt så tar jeg ut poengene på Kirgistans beste hotell, Hyatt i Bishkek, landets eneste 5* hvor GM pleier å ønske meg velkommen ved tidlig innsjekk i 06 tiden med den beste suiten tilgjengelig. (de fleste- relevante- innkommende har ukristelige landingstidspunkter). Bare 12k/natt gir meget bra value og. Forøvrig er bra i nabolandet og, Dushanbe Hyatt.
     
    GinTonic liker dette
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Pleier å være 100 grams shotter:eek:

    Høres ut som du fløy til FRU (Manas airport, Bishkek, Kyrgyzstan). Fin kjøretur med høye fjellpass til Osh. Litt som Norge- bare verre. En kompis døde der i fjor (RIP) da taxisjåføren sovnet rett før en sving og en skrent. Sjåføren tok kvelden og.

    Anyway, the Stans er det siste knippet av jomfruelige land å utforske- med mye historie (silkeruten). Mulig du drar inn i Ferganadalen rett over grensen til Usbekistan ved Osh?

    Og en note om Hyatt Bishkek. En av de beste utsiktene fra et hotell (la oss holde oss til Hyatt da) du kan tenke deg. Rett ut mot en kjede av snødekte topper på mange tusen meter. Konkurrerer med feks HR NJ med Manhattan skyline, PH Maldives etc. Det er mer sjeldent og mer majestetisk (kan bare gjette at kanskje Hyatt Katmandu kan ha noe lignende).
     
    Edvard liker dette
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra loungen på So Sofitel Bangkok. Elsker dette hotellet og det er seriøst som å komme hjem, når alle jeg treffer sier welcome back mr. Evjen :D

    Inne I min første singha siden januar og det er fan meg på tide :)
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gnæk fra Sørlandet!
    Gikk nettopp opp for meg at det bare er en arbeidsdag igjen før det er helg.
    Noen skal vel selge popanlegg i morgen også mens vi andre tar en casual friday?
    Er det rart jeg drikker?
     
    SASDC8 liker dette
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Oslo. EB Traveler landet nettopp i postkassen, og som bilde på "vi får nye fly"-artikkelen har de klart å slenge inn en SAS 767...

    [​IMG]
     
    Henning liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Her regner det i dag, men temperaturen holder seg over 20 grader, ser ut til at det er sommer minst en uke til selv om nettene blir litt kaldere neste uke. Endelig ferdig med antibiotikaen i dag. Smakte helt grusomt og fikk alt annet til å smake armering, i tillegg til drikkeforbudet. :p

    Ikke planlagt noe annet enn en liten tur i banken og på butikken i dag.

    Snart helg!
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hæpp hæpp, bare tur på butikken her - trippeltrumf!

    En tur i banken :eek: Hvordan er det mulig? Den er jo inne i mobilen. Det er bare Sparebank1 som har laget bank av den:
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekker kommer fortsatt i posten med jevne mellomrom. Chase har deposit av checks via iphone, men kun opp til ett gitt beløp. Da blirre banktur dessverre.
     
  13. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde møter i både Bishkek og Jalal-Abad på veien, så da ble det slik. Ellers en ganske så fantastisk kjøretur til Osh ja, definitivt en tur hvor sjåføren bør holda tunga rett i munnen... Stemmer at det var med TK til FRU. Stikker tilbake til Bishkek i morra, men da med fly. Takker for tips, skal se hva annet man får tid til enn å spise grillspyd og denge 100mg shotter vodka:)
     

Del denne siden