Trenger ikke være medlem for å leie uker privat. Bla noen poster opp, så ser du fremgangsmåten. Jeg både eier uke der og leier en del privat. Er der noen ganger i året. Deilig plass, men det er så enkelt å leie privat at jeg vil fraråde å kjøpe andel selv.
Må bare få lov til å skryte uhemmet av Club Maspalomas Suites & Spa, etter å ha tilbragt en uke der booket gjennom Ving. Hotellet (som består av mange små "suiter" i form av en slags bungalows) er gjennomført kvalitet, og både service og kvalitet på mat og spa er av et helt annet nivå enn det aller meste annet på Gran Canaria. Fant frem til hotellet fordi det har høyest ranking på Tripadvisor på hele øya, og må si det er velfortjent. Dette er stedet voksne mennesker bør velge for avslapningsferie. Rolige omgivelser, og ikke noe partysted på noe vis. Bare fantastisk mat, og perfekt standard på det aller meste. Hadde faktisk ingenting å utsette på stedet, men om det skulle være noe måtte det være at "suitene" ikke er spesielt store. Hadde ikke all inclusive, men ville kanskje valgt det dersom jeg skulle komme tilbake. Benyttet lunsjrestauranten hver dag med stort hell, og ala carte til middag to ganger. Frokosten var forøvrig helt fantastisk, og blant de bedre jeg har opplevd.
Puster liv i denne tråden. Skal til Gran Canaria 24 - 30 desember. Har vært mye på sørenden av øya i barndommen. Jeg tenker at alt mellom Playa del Ingles til Playa de Mogan er aktuelt denne gang. Gåturer er viktigere enn strender, ro er viktigere enn party, matlaging på rommet er viktigere enn fancy restauranter, stort svømmebasseng er et pluss. Noen som har tips til hotell for maks 2000 natten?
Hvordan er det med innsjekk på flyplassen her for SA gull? Er det egne SAS-skranker eller må man stå sammen med en horde av andre reisende? Og har man tilgang til lounge? Synes loungefinder-siden på sa-sidene var litt tvetydige. (Ellers her jeg bare blitt lat etter en uke i sola )
Når vi reiste i julen var det egen Plus/gull kø for innsjekking, men den var like lang og gikk mye senere, så vi byttet over til eco innsjekk. Ingen lounge.
Takk for infoene, litt for dårlig tid (og dårlig betalt jobb ) til å fikse dette nå. Får menge oss med plebeierne. Er jo alltid en erfaring.