Er det andre som opplever at ombookingsknappen kommer og går litt tilfeldig?
Jeg reiste tur/retur OSL-TRD forrige helg, og for utreisen fungerte alt smertefritt. Knappen dukket opp dagen i forveien, nye avganger ble synlig fortløpende etter hvert som de var innenfor 30t, og ytterligere ombooking var fortsatt tilgjengelig etter jeg først hadde byttet èn gang.
På hjemreisen derimot var det mer problematisk. Selv om jeg sjekket inn og hadde opprinnelig sen avgang, så kom aldri ombookingsknappen opp. Forsøkte å kontakte chat, men der ble jeg bare fortalt denne skrønen:
"Jag har kikat på det och det finns tyvärr inga bonusbiljetter ledige på det här flyget. Ändring till ett annat flyg på samma dag är begränsat inom samma biljett typ dessvärre, så har du en SAS Award kan du bara ändra till en annan Award, vanlig betalbiljett till betalbiljett".
Prøvde forklare at det ikke kunne stemme, ref. min utreise dagen før, men fikk bare flere tyvärr i retur. Etter et par timer dukket imidlertid plutselig knappen opp, og jeg byttet til ønsket avgang umiddelbart. Det var bra, for etter dette forsvant knappen igjen og kom aldri tilbake. SAS.no kunne fortelle at det var ledig Plus-billetter på alle avgangene, og første avgang hadde også ledige bonusbilletter, så det kan ikke ha vært problem med tilgjengeligheten.
Lurer på om det bare var tilfeldig hikke i systemene, eller om det ligger noe annet bak?

Vis alt...