Hvordan funker det med at man må ha minst én time mellom flyvninger når man har flere segmenter? Tar den høyde for kun neste flyvning, eller ser den også på retur om der man gjør endringen er på utreise? Casen er at jeg har en A-B-A-flyvning jeg ikke trenger grunnet en feilbestilling, og har fått en schedule change som lar meg fritt ombooke. Øynet nå en mulighet til å trikse litt og få meg en "gratis" dagstur. Kan gjennom selvbetjeningsløsningen booke om slik at utreisen blir A-C-B, og hjem på B-A. Valgene jeg får opp kommer imidlertid ikke med så mye tid på mellomlandingen på C, så tenkte å bruke gratis ombooking samme dag på C-B-segmentet, og i utgangspunktet ha god margin på B-A-segmentet på hjemreise. Blir under én time mellom C-B og B-A, men over MCT. Mistanken min/håpet er at siden billettene er bygget opp med en utreise og en hjemreise, så har den kanskje ikke den sperren/begrensningen?
Inne på selve reisen. Husker ikke eksakt hvor, men tror det er mellom «lounge available og «add extras»
Gå inn på selve reisen - Manage my trip - så dukker knappen opp ca 24 timer før opprinnelig avgangstid