Har endelig fått installert Speedtest-appen. Resultat så langt: communication issues....
Og så brukar vi mykje tid på å "finding the best server". Plutselig tilbake om det skjer noko nytt.
Mens vi ventar:
Gjennomsnittleg responstid på crew så langt må vere godt under 30 sek. Håpar selskapet veit å setje pris på sine tilsette.
Hadde det ikkje vore for all mulig hjelp og support frå ei fantastisk Catherine på SIA sitt kontor i Køben så hadde eg nok ikkje vore på flyet i dag. Det gjekk litt fort i svingane så vi bestilte, og med ein masse forskjellige namn som skal inn her og der, så vart det krøll frå mi side. Men Catherine ordna opp kjapt som berre det. Med SQ, med SAS, med Kiwi-airlines og Luftwaffe. Og utan snakk om noko gebyr eller straffeskatt. Har aldri opplevd slik strålande service som eg fekk av denne dama i romjula i fjor. Det er slikt som gjev ein stakkar ro i sjela, og trua på at det trass alt fins noko godt i mennesket. Og når ho endelig er ferdig med epost og shift+F10 helvetet på tastaturet for å rydde opp i rotet mitt, så ringjer ho og spør om ho kan fikse seter til oss.
Gud velsigne kongen, Singapore Airlines og kundeservice i Køben!
Last edited: 05. mai 2017