Grigory Knotwise & Ponto Gamgee - There, and back again. (Eit reisebrev i fleire delar)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 05. mai 2017.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Tiltredes! Jeg måtte også spørre om hjelp til å laste opp bilder for et års tid siden, og fikk straks hyggelig og støttende assistanse av særdeles kompetente medforumister (men jeg må sjekke Word-dokumentet der jeg lagret bruksansvisningen hver gang jeg skal gjøre det på nytt..)

    Men neida, joda, jeg følger med på alt som er nytt, og henger ikke etter i det hele tatt. Tvertom opplever jeg det som en stor fordel å ha opplevd tiden der arkivet bestod av fysiske mapper stappfulle av papirark, og der en telefon fra en by utenfor Oslo ble ropt opp som "det er rikstelefon til RobertH!"... og alle ble øyeblikkelig tause i respektfull andektighet.. tenk .. rikstelefon (kostet en halv timelønn i minuttet).

    Slikt setter ting i perspektiv - men er selvsagt helt uinterresant for alle andre enn oss som har opplevd det. Og hvorfor skulle det ikke være slik? Ikke ironisk ment, selvfølgelig - jeg tilhører generasjonen mange hakk før det ble populært å si ting man egentlig ikke mente. Og jeg er jublende storfornøyd med å leve i en tid og på et sted der jeg faktisk kan bestille turer til Langtvekkistan uten å bekymre meg et sekund for om det er innafor eller ikke (men nå skryter jeg ganske mye - faktisk øver jeg hele tiden på ikke å bekymre meg for slikt, og får det til bare sånn akkurat måtelig) :)
     
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Helt herlig, gutter! Dere ser ut til å ha hatt en fantastisk flott tur - og jeg takker for at dere har delt gleden og entusiasmen med oss andre - jeg har stokost meg med alle rapportene dere har lagt ut :)

    Faktisk i så stor grad at jeg nå ikke tror jeg klarer å la være å ta samme turen til høsten. Er det innafor å donere 21 000 til QR for en tur i biz i desember? Hadde vært gøy å fly turen på 17.50 fra Auckland til Doha :)
     
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ja sjølvsagt! (Om du vil ha eit anna svar så spør du i feil fora :))
     
  4. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ka-ching! Så er poenga for all denne moroa inne, 50325 vart fasiten om ikkje teljaren min har begynt å svikte. Einaste skåret i gleda er at @vegardg får meir :)
     
  5. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    51750 :)

    52380 dersom jeg teller med tilknytningsbillett til Oslo t/r i Go...
     
    Last edited: 15. mai 2017
    Upsaker, LN-FHU, RoadKing and 4 others like this.
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Sykt bra rapport - props for t-skjortene der altså!
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden