God morgon frå det austfinnmarkske! Ingen vektarstreik så Gardermoen vil operere som normalt, vi rykker stadig nærmare ferie og for deg som har altfor mange EB-poeng, kjem her det ulitmate tipset for å svi av mange på kort tid (legg merke til ein liten snartur innom Svartnes lufthamn Vardø på returen): God fredag!
Aaaahhhhhh TGIF!!! 16 grader 0830 er ikke mye sammenlignet med forrige uke. Vil gjerne ha tilbake de gradene snarest, takk. Nå skal det bli skikkelig deilig med helg. Til tross for at temperaturen ikke er som sist helg, tar jeg allikevel sjansen på å dra på hytta. Det meldes tross alt sol og blå himmel om ikke annet. God helg ønskes!
God fredag fra Oslo. Blir greit tempo i dag, og forhåpentligvis klarer jeg å hoppe på en buss til sørlandet noen timer etter vaffellunsj. Men inntil den tid er det bånn gass! Ha en knallhelg!
Dette er makstemperaturen i Trondheim for tiden, så pris deg lykkelig God formiddag fra Nidaros-byen Skyet med gløtt av sol innimellom, men med temperaturer ned i en-sifret er det ikke mye å rope hurra for. Hjemme alene med kidsa ikveld= Fotball-EM !! Ha en sparkende dag med mange mål
Ta bort første 1-tall og du har tempen her i nord om morran.......faktisk litt varmere enn for et par dager siden. Heldigvis opphold og sol fremover, og kanskje varmere etterhvert også. Gulljenta skal sendes på håndballturnering i seigmannsbyen, så man må få befordret henne til bussen i lunsjtida. Far og mor (og besteforeldre) kjører ned i ettermiddag for å være heiagjeng med overnatting på Clarion Collection Arcticus, så forhåpentligvis rekker man å spise litt kveldsmat før avspark i EM kl. 21. (Gulljenta fikk testet ut BA Club Europe forrige helg på en svipptur til London, og konkluderte med at hun foretrakk det fremfor SAS Plus what have I done...) Ha en fortreffende fredag!
God ettermiddag fra flytoget retning Gardermoen. Her går turen først til Doha og en natt i Al Mourjan-loungen, som for anledningen er tørrlagt. Strek i regninga at det er ramadan. Om jeg overlever en natt uten alkohol går ferden videre mot Hong Kong i morgen tidlig Angrer allerede litt på at jeg ikke valgte en noe kjappere reiserute
Tidlig ferdig på jobb i dag. Det feires med en grilltallerken og noen bokser med voksenbrus. Kanskje jeg er våken når fotball-EM setter i gang om noen timer? Time will show Hvis du blir berørt av ramadan, er det vel lov å komme med ramaskrik? Ha en god ettermiddag med eller uten vinger
God ettermiddag, barne-selskap i 2 1/2 time deretter KRS. Noen som vet hva som venter i Innenlands kantinen i dag, sikkert helt skrubb etter barne-maset....
De "feirer" vel kanskje ramadan der også? Så da blir det vel Clausenthaler og alkoholfri (æsj) vin til suppa og potetgullet... Her er man også godt fornøyd med at det er endelig fredag! Fem dager på kurs i Trondheim ble kun overlevd grunnet adekvate (!) kursledere og en veldig fin gjeng med kursdeltagere med god humor og mange gode historier. Praktisk eksamen i går, teoretisk i dag og begge ble bestått med glans. Og i dag fikk vi gå tidlig så var hjemme allerede rundt syv i kveld etter en fin biltur hjem til Sunnmøre. Nå er det EM på TV´en, oppdatering her inne og ikke minst noe godt i glasset som oppvarming til bryllup i morra. Ha en fin aften!