I dag er minnedagen for de hellige syv sovere. Bør feires med en skikkelig cowboystrekk Ellers utfordrer jeg alle til å gjøre minst en god gjerning i dag. SIden jeg er syvsover måtte jeg tjuvstarte for å rekke det https://insideflyer.no/forums/threads/gir-bort-sas-voucher-må-brukes-i-dag.18218/#post-460319 Ha ellers en på alle måter fin Mittwoch.
God onsdag frå Torrevieja. For ein dag tysdagen vart. Vi prøvde oss på Luftseng&frukost (aka AirBNB) og fekk ei leiligheit utan fungerande aircondition. 33 grader innomhus. Ungane makta å sovne, men ikkje faen om vi vaksne klarte det. Heldigvis var vertskapet behjelpelig og fekk oss inn på eit hotell rundt hjørnet. No nyt eg lunka øl, som var kaldt ved innkjøp før det skal sovast. Trur eg har sett ny pers i svetting i kveld. Jaggu gjorde det seg med ein dusj.
God morgen (kveld) fra Copa Club Panamá City. En flyplass lounge som virkelig ikke står opp lot navnet til selskapet. Det er knapt noe drikke å oppdrive uten alkohol og mat er like traust.. Servicen på flyet var bra, og i lufta banker Copa Avianca med kvantesprang, mens loungen til Avianca er milevis bedre enn Copa.. Avianca tilbø en liten sandwich og et knekkebrød på en 6 timers flight i business Mer kommer plutselig i et reisebrev
Jøss, da har de tapt seg skikkelig. Sist vi var på de kanter og fløy t/r BOG-SJO var det full tre retters begge veier på den ~4 timers turen.
God morgen fra midt i riket. Ikke medlem i syvsoverklubben. Iallefall ikke i dag, er nok mer insomniaklubben. Våknet 4:30 og dett var dett. Her er utsiktene pene til en bedre dag etter et helsikes vær i går. Beste ønsker for dagen til alle og enhver.
Middels sommervær på Sørlandet siste døgn altså Vi får vente og se om det blir god morgen. Foreløpig er det morgen.
God morgen fra den syvende soveren, pt Medulin. Åtte timer i natt gjorde godt. Hotellet er en turistfabrikk, men alt er passelig nytt og pent, og alt virker. Artig å se den tyske parade fra balkongen; håndklær skal legges og parasoller skal justeres for å sikre en perfekt dag ved bassenget. Snart frokost, og så blir det oppsøking pr taxi av historiske ting i Pula by, interessefeltet for ekspedisjonens yngstemann må pleies. Ha en fin dag!
God morgen fra Trøndelag. Skikkelig Trøndersommervær nå, regn og ikke spesielt varmt. Deilig Gleder meg til i morgen, da åpner øl- og matfestival. Ha en fin dag
God morgen fra Villa Copenhagen. Digg med elbil i København, fri parkering så i går bestemte vi oss for å runde Køben. Startet på Refshaleøen med vandre rundt og en god lunsj. Fant en artig pissoar og et eldre sovjet fly. Dro videre til Nørrebro og vandret gjennom bydelen. Vi fant til slutt den svarte svanen Videre en tur på Østerbro, før det ble kveldstur og en super ramen på Vesterbro. Ha en strålende onsdag alle IF-ere. Baksten på Villa gjør at jeg snart synker i poolen etter frokost
God midtuke! Sitter på buss fra Poipet til mer hjemlige Bangkok. 4 timers tur. Når vi kommer frem til Bangkok er det check in på Hilton Millenium ved Icon Siam ved elven. Romtypen er Panoramic Executive Suite og Gold status i kjeden så blir sikkert et ganske bra opphold og vi gleder oss veldig til litt ekstra comfort etter noen dager i den meget skittne byen Poipet. Vi har venner der som var gode guider og vi spiste mye god mat
God «høst-morgen» fra Stavanger, hele 11°C er påspandert oss i dag og regnet er ganske sikkert ikke langt unna. Lurte faktisk på å fyre opp i ovnen, men latskapen tok overhånd og varmepumpen er i gang. Da jeg bare tilbringer ca 1/3 del av året her, da kan jeg ta meg råd til elektrisk oppvarming . I morgen går turen til Bærgen for jobbing. Ellers telles det ned til retur «hjem» til Bangkok. Akkurat nå lades det opp ved å titte på YouTube Ha en glitters onsdag derute-rundtomkring
God onsdag Min gode gjerning var å fore madammen som er vedlagt på bildet Siden ho er så veloppdragen sitter ho seg sjølvsagt på stuebordet
Frokosten delvis inntatt. Kompenserer melon tallerken for baksten? Eller synker jeg i poolen om en times tid
God morgen fra bortekontoret. Tilfeldig plassert i Larvik noen dager, for litt endring, og forhåpentligvis litt bra vær. Noen timer på jobb, og så ut i sol, forhåpentligvis. Straks halvveis til helg (er vel rundt lunsj?) Ha en god en