Hæppi Fraidæi ...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-MOW, 29. mai 2015.

1. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Eller ...

Ihvertfall er jeg akkurat kommet hjem etter en lang lang tur i Economy Comfort fra Seattle. Før det en kort kort med Alaska fra Bellingham. Alaska var best - ledig midtsete. Delta's 767 var pakka. Kjøreturen hjem var LANG.

Naturlig nok en del som må gjøres etter halvannen ukes fravær .. bl.a. må et nærmest flatt dekk fikses. Lampa lyste da vi plukket opp kjerra hos Preflight Parking, og ved nærmere inspeksjon viste det seg at det var minimalt med luft i det ene bakdekket ..

Nå ligger 1111 ulese meldinger i inboksen min .. men de får ligge en stund til.

God helg !!

ps ... forøvrig var det ingenting av dette å se fa jeg plukket opp bagasjen på ATL i kveld ... ;)

Baldrick, Islending, mhsalv and 4 others like this.
  2. stalek

stalek Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra den norske hovedstad som i øyeblikket bader i sol! Det må ha regnet mye i natt så vått som det er på bakken.

Straks på kontoret, håper dagen glir greit unna for i kveld venter min faste balkongsuite på meg, 1110 på Crown Seaways! Blir nok litt mer enn én øl.

Ha en fin dag folkens!

SASDC8 liker dette
  3. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø. Sykt trøtt i dag også, men våknet på vei til jobb på Ducatien så når er det all good. Klager ikke for at det er fredag i dag for å si det sånn!

Ha en strålende fredag!

4. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Heathrow. I dag venter Etihad Apartments noe som skal bli spanande. På tide å hive seg rundt.

God helg!

Baldrick, mhsalv, Misterix and 5 others like this.
  5. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim,hvor det regner litt idag
    Halvdag på jobb-deretter Wasa-class på SAS til Køben via OSL med en kompis. Satser på god mat og drikke ikveld, imorgen blir det Slotskælderen.Pakka på Radisson Blu Scandinavia i København ser jeg, bare Scandinavia suite ledig-får satse på at oppgraderingsgudene er med meg....jaaaaadaaa :p :p

Ha en fantastisk fredag :D :D :D

6. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,421
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig er det freeeedag (SItat Howard og HC). London og FA-cupfinale i morgen, oppgradert til SAS Plus. Dette blir en fin helg. Satser på ny pokal til Arsenal i morgen

7. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Morn ja!

Sitter nå på Sola etter en begivenhetsløs tur i SAS First fra Ålesund via Bergen. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet før avreise offshore igjen om ett par timer. Formen begynner heldigvis å bli brukbar igjen etter MegaDO og en uke "teambuilding" i Kroatia så skal vel overleve ett par uker på jobb denne gangen også! Satser nå på at NKH121 er i rute slik at man kan få seg ett par timer på køya før første nattskift braker løs klokka sju i kveld.

Ha ei strålende helg folkens!

8. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag formiddag :)
    I Bodø skinner solen så nå tar jeg med eksamenspensum ut på terrassen for å kombinere D-vitaminproduksjon og pugging.
    Jobb i kveld, i morgen kveld OG søndag morgen. Lite som minner om helg ;)

Have a good one!

9. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Innendørs jobbing i dag, på et sted hvor en ikke kan se ut engang. Men kan kjenne lukten av parafin her på utsiden. Vell, det går mot helg og det er bra. For til kvelden blir det indrefilet som skal hel stekes og nytes til god vin som ble kjøpt i Danmark sist helg.
    Ha en fin fin helg ;)

10. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lunsj fra de indre bygder i Agder!
    Dette blir bare en strevsom jobbehelg i tjeneste for landet.
    Gleder meg mest til neste helg. Da skal jeg endelig få sovet ut litt.
    Men det føles leeeeenge til akkurat nå.

Er det rart jeg drikker?

11. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra langt nord! Lunch overstått, noen timer igjen så er det helg. Ser ikke bortifra at noen timer av den må tilbringes på kontoret, controlleren uten kontroll må få kontroll igjen. Har vært alene med arbeidsoppgaver nok for to de siste ukene, så med litt effektivitet i helga skal jeg nok komme meg i mål.

12. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God efta fra Lillestrøm.

I dag fikk jeg en av de fineste gavene noensinne, tror jeg. En flaske Polsk hjemmebrent fra 1989.

Den er laget av faren til kona til en forretningskontakt av meg. Han hadde jobbet i flybransjen i alle år. Med fueling etter gamle østblokkprinsipper, hadde han omsider mistet både smak- og luktesans. Men han hadde testet på kona, og oppskriftene hun nikket til lagde han likør av.

26 år senere fikk jeg en flaske.

Fy flate, det er fett altså.

Ha en god kveld

13. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra solbyen Bergen. Her er det alltid sol, bare noen skyer i mellom av og til...

PS! Husk å ta en skjermdump av poengsaldoen før 20.00 :p

Attached Files:

Baldrick and Fnate like this.
  14. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke rart du drikker heller....

Fnate liker dette
  15. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hummer & Sancerre - glad fredag til dere også!

16. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Pleier å ha nabolugaren på den balja jeg. Helt topp med lounge med kald øl og barbiebrus!!

17. Vegard

Vegard Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra selveste REGNBYEN... Bergen ;) Her er det full oppkjøring til Bergen-Voss så ikkje mye reising nå for tiden men.. Det blir :) Ha en fin kveld :)

Islending liker dette

Del denne siden