Enda en strålende dag er oppkommen. Ivrige barnebarn sikrer at man mister minst mulig av dagen. Skjønt, her er ikke mye forskjell på dag og natt. Søndagen som for vårt tilfelle allerede har vart en halvannen time involverer bananpannekaker og bursdagsfeiring. Ha en praktfull søndag i det ganske land
God morgen fra solkysten.. her er det barnebarn og O’boy og kaffe på sengen .. Her regner det, godt for planter og bønder ..
Grüezi! Her i hovedstaden er det overskyet, og under 20 grader for første gang på en stund. Det er meldt MYE regn i dag, så da blir det innedag. Starter med kaffe på sengen. Digg med kaffemaskin på soverommet, så man slipper å gå så langt på morgenkvisten..
Her i huset er vi gått over til Engelsk som "hverdags champagne" og da er Gusbourne blitt favoritten til mor Engelsk musserende smaker like bra som champagne https://kapital.no/vin/2020/06/03/7529277/engelsk-musserende-smaker-like-bra-som-champagne
God ettermiddag til alle og enhver. Sola kan gjemme seg så mye den bare vil. Er travel med 80-årsdagen som feires i dag, uansett
God formiddag fra Oslo, fortsatt i limbo ifht sommerferie med avreise om tre uker. Enn så lenge sitter jeg på billetter til både Bonaire og Stavanger, hvilken av disse som er plan B ligger vel i kortene
Søndag... Regn i lufta men fortsatt en fin dag. Ble ferdig med et Lego byggesett i dag. Königsegg Agera. Fikk dobbelt opp av dette settet når jeg bestilte, så om noen vil kjøpe så send meg en PM. Drøyt 3000 deler med instruksjoner.
MYE regn? Hvis dette er mye regn er det ikke rart at østlendinger har skapt seg en illusjon om at det regner mye i Bergen Det kom en liten skur i 1-draget ellers ser det ut som om BA har bestemt seg for å sende alle 747-maskinene på dynga. Skulle egentlig ha de ut 2024 https://twitter.com/Tim_the_Pilot/status/1274025759112380416
En ny strålende dag med flott vær i Tromsø. Herlig å kunne ta fjellheisen uten å måtte stå i kø. Radisson serverte en god frokosttallerken som erstatning for buffet. Manglet litt frukt for å få terning 5. Buffet er vel noe som kanskje vil forbli borte fra hoteller og lounger for alltid i den nye reiseverden. Nyt søndagen
Jeg skrev ikke at det regnet mye, jeg skrev at det var meldt mye regn. Direkte sitat fra yr: Og jeg vil si at dette kvalifiserer til potensielt mye regn: Er det en illusjon at det regner mye i Bergen?
Må være android som var negativ. Vesentlig mer lystig på iPhone. Og den artikkelen du viser til må være fake news
Holmenkollen pakket inn i regn og tåke forøvrig mye tristere at jeg aldri får fløyet BA 747 en at blomstene får vann i Oslo i dag
Tipper de viser omtrent samme værmelding, men pynter på resultatet på iPhone fordi brukerne er sarte. Artikkelen kommer fra TV2, så det er nok fake news. De holder jo tross alt til i Bergen..
Jeg har fløyet BA 747 to ganger ... LHR - EWR og JFK - LGW Langt bak i halen og det var ingen fornøyelse ...
Jeg har også fløyet BA 747 to ganger. BA84/85, LHR-YVR-LHR. Dette var i 1992, jeg var 15 år, og det var kjempestas, selv om vi satt langt bak. Husker vi ble vist rundt i flyet av en flyvertinne, også opp trappen, og at vi fikk lov til å hente brus i kjøleskapet selv.. (Tror de ble lei av at vi plinget for å få ny brus hvert 12. minutt.) Fant forøvrig denne grafen med flighter per år på myFlightradar.
Har fløyet BA 747 mange ganger på hhv SFO og LAX. Med noen unntak alltid i 2 etg, 62K. En av unntakene var da jeg ble oppgradert til First ved gaten. Alltid en fornøyelse
Må få skryte litt. Har vært å gått i fjellheimen i Narvik i dag. Slitsomt. Men herregud for en utsikt...