Grumpf fra Trondheim Skulle såååå gjerne hatt et par timer til i senga.....men neeiiiiiida. På jobb må man,og vanligvis er det greit å stå opp tidlig, men det forutsetter at man har sovet om natta..... Så skjedde ikke, ble vel maks en time.... Anyways....ønsker dere en våken og produktiv dag
Godmorgen. Landede 23:55 i går, sidste bus gik 0:40 hjem og lå hjemme i sengen 02:10. Efter stort besvær med at falde i søvn så vågnede børnene heldigvis 5:45 i dag så jeg rigtig kan få noget ud af dagen. Håber I får en god og knap så søvnig dag i dag.
God morgen Norge! Eg føler meg som ein konge i dag sidan eg fekk 5 timar i køya. Det var ikkje akkurat denne følelsen eg hadde når eg vakna, men når eg ser kva andre slit med.... Håpar alle får ein fin dag (og gjerne med ein sjans til ein cowboystrekk på ettermiddagen)!
God morgen fra Frankfurt. Møter med Star Alliance ledelsen i går ettermiddag og Lufthansa i dag før ferden går videre til Hamburg for møter i ettermiddag. Ha en flott torsdag!
God morgen fra OSL! Hele 12 rader med SAS plus på flyet til BGO. Skjønner ikke at de ikke kan legge inn block, slik at kun SAS plus, gold og diamond kan boarde flyet først. Hadde nok skapt litt problemer i starten, men jeg tror folk hadde blitt vant til det relativt raskt.
Godmorgen fra det oslo´ske, dagen før dagen her. i morgen braker det løs med 23576 miles på 6 dager, 50 timer med fly hvor av de 43 er i first. Siste detaljer falt på plass i går så nå er det bare å glede seg ønsker god dag til alle
God dag fra CDG, På vei hjem etter noen dager i Australia og sitter nå i Senator loungen i Paris. Var en tur innom *A Loungen, men den var stappfull av franskmenn, så dro fort. Legger ved et lite bilde av en av forrettene på vei hjem igår. Må også legge til at servicen ombord i Thai idag tidlig / igår er nok den beste jeg har opplevd noen gang ombord i First. Fikk masse ekstra data(WIFI), ekstra pyjamas, noe snacks og en liten bukett. Hun sa hun gjerne skulle gitt meg en flaske dom perignon også, men det fikk hun ikke lov til av sjefen Frankfurt neste stop for ringte og booket LH / Porsche -First Class Excitement forrige uke. Sist jeg gjorde dette (da fløy jeg LH First ut av FRA) så spurte de aldri om bordingpass, så satser på at det går like smooth nå Noen andre som har erfaring med dette?
God formiddag fra Oslo. I går kveld landet jeg de siste bookingene på hotell for inneværende kvartal. Hadde håpet å score noen ekstra poeng hos Club Carlson, men den gang ei. Hotellet jeg ønsket å benytte var fullbooket en av to netter. Og den andre bookingen krevde de minimumsopphold på to netter, men jeg trengte kun en natt. Dog kunne hotellet booke meg inn, men dette kostet 800 kr mer. Takket være gode tips og råd på forumet, har jeg satset på via trumf + hotels.com + SAS MC. God tur @Schlandy og god tur hjem @fmel
Godt det ikke regner i Oslo i dag så vi får bare krysse fingrene for at været holder seg. Snart helg så da skal man vel ikke klage!
God ettermiddag fra Sola, straks SK4042 til OSL, og videre til GOT i morgen på helgetur. Antar man ikke får lounge med *G og WF...?
Happy torsdag! Tur retur OSL-AES i dag. Deilig når softblock funket begge veier (rowblock) hjem igjen, og i tillegg teste SAS Lounge ved ankomst (funket som en drøm)! Rask tur hjem og pakke om, før turen går til Aberdeen i helgen!