Happy hangover - det er fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 17. jan 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Drakk øl. Tann frisk. Drakk mer øl. Tog. Snorke i senga tidlig. Tenke at lur. Våkne enda mer tidlig. Ikke fullt så lur allikevel. Jet lag. Hangover. Trollekombo.

    På fredag, da kan man spise kake. Med andre ord er jeg på vei til kontoret.

    Ha en fin dag.
     
    tommy777, Scanflyer and AndersB like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go formiddag - bartebyen calling.
    Isnende vind ute=sjiiitkaldt... Blir en temmelig rolig dag idag-salat til lunsj på jobb og kaffe etterpå....masse kaffe.
    Flott fredag fra (LN-)FHU :)
     
  3. Skogens kongle

    Skogens kongle Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Flytter til Lillestrøm i morra. Satser på en ekstrajobb mens "bruttern" er i syden.

    God fredag med plenty elgedosis.
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    For en hvit fredag dette ble! Ja, foreløpig er den hvit, både for meg og for været utenfor. Jeg selv har tenkt å gjøre noe med det i løpet av ettermiddagen. Hva værgudene har tenkt å gjøre kan jeg nok ikke blande meg i. Men jeg hadde satt pris på at hele skjiten regnet vekk og det brennfort. Men med 0-1 grader ute, og meldte kuldegrader fremover ser jeg frem til skøytebane med både skrekk og gru.

    Hjemvendte fra det Osloske i går, og det var en røff landing ja. Kraftig sidevind og tett snøvær gjorde det til berg&dalbane tur inn mot rullebanen. Og når vi først deisa i bakken trengte de hver eneste cm av rullebanen for å stoppe.Vi snudde rett ved siden av de rød lysene i slutten av rullebanen. DY som kom senere på kvelden returnerte til Oslo.

    Ser at de har problemer i dag også. SAS holder på å lande i skrivende stund, og måtte ta noen ekstra runder. Sikkert for at de skulle få ryddet rullebanen i snøværet her.
    upload_2014-1-17_10-17-16.png

    DY fikk samme runde for en halvtime siden.

    Jaja. Godt det er fredag. Så kan vi heller være fyllesyke i morgen. Juhuuu!
     
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Her i huset har vi (Skybert og meg) laget glutenfrie gulrotkakemuffins og så blir det vel litt mer bakeeksperimentering senere i dag. Må finne noe jeg kan lage selv som jeg kan ta med meg på reise og som holder seg i noen dager. Hadde vært digg… Er litt lei av de to ferdigvarene jeg tåler (folk som *kun* har glutenallergi kan ta seg en bolle, de har jo et HAV med (ferdig)produkter å velge mellom…), men det er selvfølgelig bedre enn ingenting… :) Å reise blir pluselig mye mer styrete når man nesten ikke tåler noe mat. Fordelen er at jeg kan fylle en koffert med mat på utreisen, spise opp maten og få med meg alt jeg har shoppet hjem igjen. :-D

    Xxx.
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag. Fredagsstemning her, venter bare på vaffeltid i kantina nå.
     
  7. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra sekretariatssalen!
    Vurderte å kopier Fnates post for den kan jeg skrive under på. Meget sent i går på årets første julebord. Når beistet av en vekkerklokke skulle tvinge meg opp i morges angret jeg bittert på at jeg tok den siste jagermeistern kl 03:00. Jaja, man lærer så lenge man lever. Blir helhvit aften i kveld.
     
    Bizflyer liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Årets første julebord alt!! Imponerende! Jeg var forøvrig overrasket over hvor tidlig handelsstanden begynner med juleproduktene sine i år. Allerede i helga var de jo i gang med salg av julemarsipan i butikkene så jeg. Makan.:eek:

    Enda godt du drakk litt kvalitetsbrennevin!! :D
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Sola, da er vi tilbake på kontoret. Dette har vert en begivenhets rik uke med mange kjekke innslag. Nå starter det vanlige peset og først ut blir kontordager på Lillestrøm i neste uke og når en ikke har booket hotell i god tid er det selvsagt fult der vi ville bo...
    Ellers er det svinekaldt her og følgelig godt inne-vær.
    Vell, helgen skal brukes til noe så festlig som å friske opp med maling i en gang hjemme :(
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OHare og Admiralsklubben. Litt annen kombinasjon her. Heavy spreadsheet og presentasjonsjobbing i går kveld, sent i kveld uten en dråpe snadder og opp kl 0445 for å rekke førsteflyet til DC. Jaaaaaauuu.

    Viktig møte i dag, håper ting går som planlagt. Om det gjør det, kommer livet til å bli ekstra behagelig fremover ;)

    Tilbake med UA på eftan. God helg skal bli!
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God bedring. Ta en Fernet
     
    SASlovah4evah liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen! Glir sakte men sikkert inn i den nye tidssonen, men vitsen i det er ganske liten. Må jo snu døgnet på hue igjen til mandag. Kanskje Fnate Fnatesen kan ile til med noen tips? Honolulu er vel i samme tidssone som Fnatheim på stolper.

    I dag skal vi til Pearl Harbor. Tror det blir en fin opplevelse. Jeg har vært der en gang før, det blir moderns første.
    I kveld skal vi på middag med en distant relative. Han er stasjonert her for the US Marine.

    Ha en fin dag :)
     
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Business Class-vitaminer? :D
     
    SASlovah4evah and AndersB like this.
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    @Cecilie... Fnatstadbråthen har ikke noe bedre tips enn:
    - sov når du er trøtt
    - spis når du er sulten
    - elsk når du kan
    Det er min Stillehavsresept.

    I flg tråden kan vi vel sikkert legge til:
    - drikk en flaske fernet om du blir forkjøla
     
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Sa han som sitter på ytterste påle, ytterst alene sammen med en tøyelefant..... Pervo-Kris??:eek:

    E-hem! :mad:

    Sånn! Ble plutselig mye bedre!! :D

    Hikk!
     
    Fnate liker dette
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha, skroting. :)
     
  17. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    For å sitere min mor: Cognac er det beste som ikke hjelper!
     
    Bizflyer and no-backpacker like this.
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Har en lur mor du, tydeligvis! ;)
     

Del denne siden