Happy lørdag fra Greyhound avd. Trøndelag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 30. juli 2016.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag medforumister :)

    Fra Trøndelag kan det meldes om lavt skydekke og regn. For undertegnedes del er hytta forlatt til fordel for Olavsfestdagene i bartebyen. Dit skal man befraktes av distriktsbussen fra de ytre kyststrøk. Overraskende nok var en ikke alene på den :)

    Måtte lørdagen bringe gode ting :)
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra innenriksloungen. Dagens flight er til Førde for fest og basar. Ny flyplass og ny strek på kartet.

    Widerøe stiller med Dash8-100, ikke flydd siden 2011 når jeg hoppet til og fra Finnmark med fly. Det gledes:)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    "God" morgen fra det Sørlandske! her har jeg fått fulgt med på hele overgangen fra natt til dag. Har vakt på noen datasystemer på jobben som selvfølgelig måtte trøble i natt. Ble ringt opp 0020 og satt foran maskinen til 0440. Deretter ringte telefonen igjen kl 0615, 0910,1000, 1030 og 1105. Så nå har jeg gitt opp det soveprosjektet. Enda godt jeg var edru i går kveld.....

    Været som var skyfritt tidligere i dag har nå blitt delvis skyet. Men hvis jeg bare må sitte foran pc'en hele dagen kan det jo være akkurat det samme!

    Så en etterlysning: Vi ønsker oss en test av Norwegians Premium klasse longhaul på forsiden. Er det noen av dere der ute som har flydd dette i det siste, eller som skal det i nær fremtid som kunne tenke seg å dele opplevelser og bilder med oss? Ta kontakt med meg på PM.

    Da ønskes dere alle en fortsatt god lørdag!
     
    Kjakan liker dette
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,426
    Likes mottatt:
    29,347
    Bonuspoeng:
    183
    Første feriedag i ferieperiode #2 starter med en dag hjemmekontor og jobbing, blanding av kjipt og greit siden meteorologisk ikke klarer å by på sommer. Klarer å legge inn litt reiseplanlegging også, rimelig OK priser for å komme seg til sol og varme, hjemturen er det litt verre med, en blanding av grisedyrt og utsolgt.

    Dagen skal avsluttes med bobler i glasset, og litt prøving av Botanist/Bulldog/Hendrick's med Fever-Tree, Schweppes Pimienta og ME...

    Ha en berusende flott lørdag
     
  5. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag ettermiddag fra hovedstaden!
    Her er det meterologisk helgardering i dag, sol med sky og fare for enkelte byger... Så langt ikke sett noe regn så har da hatt flaks. Har vært en liten tur ute tidligere i dag, men har nå blitt oppringt fra jobben angående noe feil i telefonlister og systemer så da sitter man her da og feilsøker og jobber litt. Så langt ser det ut til at feilen ligger i IE, skulle ønske jobben kunne skrote/oppdatere den gamle nettleseren der, så løsningen blir nok å bytte til alternativ nettleser for de på jobb... jaja blir å skrive timer med gaffel så blir det noen ekstra kr til bruk på en flytur eller annet moro utover høsten :)

    Ha en flott dag alle sammen forhåpentligvis uten telefoner fra jobb! :)
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,128
    Likes mottatt:
    7,726
    Bonuspoeng:
    183
    God grusomt tidlig morgen fra California.
    Klokken har såvidt bikket 4 her, og jeg er lys våken - on par med resten av oppholdet. Nå er det bare å vente litt på at soloppgangen nærmer seg, før det blir en morgentur.
    Hjemreise i kveldingen med United til London og generalprøve av ny reisepysjamas.

    Ha en bra en!
     
  7. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra en enorm suite på Royal Christiania i Oslo! (skal legge til bilder i Choice-tråden litt senere..)
    Synd man ikke har mange bekjente her, og kan be inn til fest. Helt ideelt til det her!
    Gjerne noen gjester som kan spille piano også... :
    20160729_201726.jpg
    Ha en flott lørdag, med eller uten piano..!
     
    Travellingalf, Kjakan and KatManDu like this.
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra KRS!
    Sliter litt med å komme tilbake til vanlige rutiner etter nesten ei uke i Tyskland, både mat- og drikkemessig.
    Men nå er kjøleskapet og klesskapet fylt opp, været er greit nok - ich habe keine Angst.

    Ha en flott lørdag, med eller uten blokkfløyte :)
     

Del denne siden