Happy lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 27. okt 2018.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Eddieland (BGO)!

Charterguden hadde medynk med meg og eg fikk midtgangsete. På rad 24, eg var ikkje klar over at SAS har så lange fly.

Med 0 grader her i dag tidleg, så blir det godt med ei veke med vårtemperaturar igjen. Ein må berre overleve 5,5 time tax-freesalg fyrst.

Ha ein fin dag alle sammen!

Earl, Wiolenze, Upsaker and 7 others like this.
  2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,493
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra SK451 som snart lander i køben!

Dag med moro på tivoli med ungene venter takket være 80% pointsalg tidligere i uken

Earl, ina, Stuttfeiten and 3 others like this.
  3. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Guten morgen. Her har man vært våken i 4 timer allerede og bearbeidet og preppet grønnsaker. Gjør snart klar til en ny runde på joker.

Earl, ina, Stuttfeiten and 3 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten ..
    God tur i baksetet @Stuttfeiten , lett å føle seg både glemt og alene så langt bak.
    D44707BE-33FC-4C7A-8407-24E13B78185B.jpeg

Earl, OttoL, Stuttfeiten and 2 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Sliten etter gårsdagens konsert, men herregud for en konsert! Gluecifer må ha øvd siden de la opp i 2005.

Nå må hunden til veterinæren, for han har skadet poten sin på en eller annen måte..

Men, det er helg!

Earl, ina, Stuttfeiten and 5 others like this.
  6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,533
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Lufthansas lounge på ATH!

For et friskt pust hos Lufthansa! Ikke så stor, men fantastisk innbydende buffet med masse gresk mat.
    FFEED156-2A00-4F17-A71A-474BF82AE33C.jpeg C3FAAC17-A145-4DFE-B352-96B65851A52A.jpeg FFC87195-40C0-4356-A600-224D0E00DCC1.jpeg 8C36B4B5-3523-4B31-8349-0766DF401F6A.jpeg

Snart går turen til Billund via Frankfurt og så hjem til Odense, nesten et døgn forsinket.

Jorge, sutenai, NoLimit and 15 others like this.
  7. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,383
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Phuket. Ettermiddagen tilbringes ved bassenget og vi prøver å bli enige hvor morgendagens snorkeltur skal tas fra. Anbefalinger tas imot med takk.

Earl, ina, Stuttfeiten and 2 others like this.
  8. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris.
    17 dager til neste flytur.
    Her er det 1 hel grad ute og skyet

Idag er siste dagen hvor vi har alle 24 timene i tidssone UTC+02:00 (jeg håper virkelig den ordningen skrytes til fordel for UTC+01:00 hele året)

Men ellers ha en flott dag folkens

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Det snør!!

Earl, Stuttfeiten, Avixlo and 2 others like this.
  10. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag frå Aust-Finnmark!

Ute i lufta er det snø og på bakken ligg det eit 1 cm tjukt teppe av snø. Nabokatten, pandiondyret, vurderer å gå i hi. Heldigvis kunne eg få dyret i godt humør ved å knyte fast eit drops, innpakka i papir som raslar heftig, i enden av ei skolisse og ved hjelp av denne innretninga har dyret fått øve opp jaktinstinktet innandørs. 11-åringen herja som berre juling med denne primitive leiken – i fleire rundar :)

Innimellom har eg sanneleg fått tid til å leike meg med funksjonen for å bestille Eurobonus-reiser innan Star Alliance hos SAS. Det blir ein tur til Australia på nyåret og enn så lenge ser det ut til å vere håp om plass i C-kabinen hos TG og SQ. CT-billetten frå 2017 må jo brukast :)

Ha ein fin dag, folkens – med eller utan snø!

Earl, Berlioz, Upsaker and 2 others like this.
  11. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Juvas. Panser forhold med strålende sol og 12 blå 20181027_124049.jpg 20181027_124046.jpg

Earl, Berlioz, Wiolenze and 9 others like this.
  12. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra LA. Ikke noen tur på kontoret i dag, men klarte jo å våkne før 7 fordi.

Skal få i meg litt kaffe og en sukkerblanding til frokost før det blir å rusle fra Century City til stranda. Folka på kontoret er helt sjokkert over at det går å planlegge å bruke lørdagen på å gå nesten 20000 meter når det finnes Uber, taxi og buss.

Edit; skikkelig OSL tåke på Santa Monica stranda:

image.jpg

Last edited: 27. okt 2018
    Earl, Avixlo and Eddie47 like this.
  13. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    20km er nå ikke hverdagskost i Norge heller;). Hiv deg på en Bird opp igjen.

Kan anbefale en drink på rooftop’en til Waldorf Astoria hvis været er fint. Dyr cocktail, men bra utsikt 270 grader over Beverly Hills.

FFlyer and Eddie47 like this.
  14. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    93
    God aftens! Her har dama dratt hjem til svigers på Sola og forlatt meg all alone i hovedstaden denne helgen. Det resulterte i at jeg slo til på weekendtur til Tokyo sammen med @Tore @Bernd og @Stuttfeiten. Ser frem til å bli kjent med dere over god mat og drikke!

Sånn går det når dama ikke er hjemme og passer på ;)

15. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Nordsjøen også.

Ikke mye som minner om helg her ute akkurat og da hjelper det ikke at man må jobbe overtid i tillegg. Er inne i min 14. time på jobb så langt i dag og er neppe ferdig før tidligst elleve i kveld. Da er det enda godt man har en "bonustime" i natt når klokken skal skrus tilbake.

Legger ved ett bilde fra en av arbeidsoppgavene tidligere i dag. Blir nok mer av det samme om en time eller to. Varmt? Ja. Ubehagelig? Ja. Trygt? Tja, kanskje?

ArcFlash.JPG

Eddie47, FFlyer, funkenstein and 5 others like this.
  16. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra San Diego! Det er visst et eller annet jubileum i dag, så kjæresten viftet med flybilletter til San Francisco da jeg våknet i dag morges. Ingen dårlig start på dagen, må jeg si!

EndreD, Earl, Kristian and 1 other person like this.
  17. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Kva er det du styrer med? Skifte av lyspære i skrivebordslampen? (Jada, eg veit at HMS er alvorlege saker i oljå.)

18. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Waldorf blir på søndag tenker jeg.

Eddie47 liker dette
  19. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En kald dag hvor de første snøfnuggene vinteren 2018/2019 er observert, i morgen skal det visstnok bli pent, men kaldt før det kommer mer snø til uken så det er vel som de sier på tv "winter is coming"...
    En behagelig lørdag hvor man har fått gjort en del nødvendig handling og vasking hjemme før dagen ble avsluttet med middag hos opphavet og det er jo også hyggelig :)

Eddie47 and Kristian like this.

Del denne siden