Ønsker dere alle en fin mild vinterdag i Norge eller på tur! Her flyter det- på flere måter. Wet season er startet, og det drikkes med alle hender. Meget bra clubpool- område med løpende servering som RA. IC DPS. Har per nå club her som top 3 hotellclubs, og vi har prøvd noen
God lørdag fra New Orleans! Akkurat ankommet etter reise gjennom fredagen, klokken er ett om natten lokal tid, og utrolig digg å ankomme hotellet! Ha en fin lørdag!
God morgen. Klokka har ikke blitt 09:00 engang, hva gjør jeg egentlig oppe så tidlig? Hovedstaden virker jo å stå på pause så tidlig i en helg og ikke mulig å få tak i en matbit engang så tidlig. Nei i morgen er det bare å sove lenger! Kanskje man bare skal legge seg igjen? Vel vel... å ønske god lørdag kan man da begynne med
God morgen fra NYC. Klokken passerte nettopp 03:00 og jeg holder fast på min norske døgnrytme. Hjemreise senere i kveld, så dette kommer til å bli en lang dag. Heldigvis er NYC og Manhattan byen som aldri sover @Misterix, så da er jeg ikke like pessimistisk som deg. Ha en god dag alle sammen!
God formiddag fra hovedstaden! Kaffe på sengen, det er helg! Lavt skydekke, men noen glimt av lys her og der. Blir en tur ut i skogen i dag, forhåpentligvis har det ikke kommet nok snø til at det er kjørt løyper over alt. Da får nemlig vi hundeeiere som går tur på bena så mye kjeft fra "hyggelige" skigåere. Kos dere i helgen!
Morn fra Oslo. Her planlegges ting langt frem i tid. Turen til OZ om noen uker ble bestilt i slutten av mai 2019, og nå har jeg allerede bestilt nyttårstur til Singapore og videre til Phi phi for litt snev av granka avdeling asia. Om jeg bare hadde klart å være like struktuert på jobb And rightly so.
God formiddag fra Øvre Romerike. Dag nr 2 i prosjekt " Snu NZ tid til norsk tid". Foreløpig går det som planlagt...bare litt "stinn" i hodet. Utover dette er det den dagen som alt begynner på nytt da opptjeningperiode starter i dag. Diamant i forrige periode ble sikret med 1 15 timers margin, dog har ikke poengene kommet enda. Neste fly tur er 5 uker unna.
God morgen fra BKK. Frokost på balkongen med flyshow! Fralandsvind over flyplass og innflyvningen til BKK snudd slik at jeg har tribuneplass I morgenrushet. Lander fly særs tett. Flytyper fra de store A380 til Emirates og ned til turboprop propællfy til Bankok Air. Alsken forskjellige flyselskaper og logoer jeg aldri har sett før. Flyene feier inn I relativ lav høyde og jeg kan nesten se reg.nr. med det blotte øye. Ser at understell er ute og gir tommel opp for landing. Med 8x42 kikkert ser jeg at de store tøffer seg med å lage en sky av svidd gummi ved landing, mens andre setter hjula I tarmakc'en “smooth as silk”. En søvnig langfarer fra Europa (Swiss) fikk kast av sidevind, kom på skjeva og måtte justere en god del. Da det værste rushet hadde gitt seg ble samme stripa også klarert til take-off og flyene venter pent I kø før de får ta av og får hjelp av motvinden til raskt løft opp, og forsvinner av gårde som sølvflak I soldisen til et vell av destinasjoner. God lørdag!
Kom meg litt sent opp til at jeg får spesielt god tid på gullstua OSL i dag. Burde nok latt den siste ølen i går være og heller tatt det igjen i dag. Men men, løser seg nok uansett med en mikkeller på flyet (så lenge jeg ikke lures til alkoholfritt som noen nevnte her om dagen ) god lørdag, da var det endelig helg
Lørdagen tilbringes på Grand Hyatt i Singapore. Rolige tilstander til tross for hissig maskeføring i gatene. Tar et par rolige dager på Bintan, før vi setter kursen vestover i Turkish C!
God lørdag og februarsdag fra den Arktiske hovedstaden Telefonen melder om -1°C Her planlegger jeg Malta tur til sommeren med noen venner og senere ikveld blir det ut på byen med noen andre venner Så ha en flott lørdag!
Update Fikk bedre tid enn forventet. Gjør ikke så mye når det er så stille og rolig på stua. Men buffet-en kunne vært bedre, selv på en rolig lørdag. Klager for all del ikke, livet er ikke akkurat tungt her jeg sitter. Kaffe - check Frokost - check Reparasjonspils - coming up! Fortsatt god lørdag
spøk til alvor så går det fint å dele de fleste løypene. Skigåere har jo med seg hunder som løper opp skisporet, så hva er vel egentlig forskjellen?
God kveld fra Cebu. Akkurat startet hjemreisen og venter på air Asia som skal ta oss til MNL hvor turen med SQ C/F starter i morgen tidlig. Har booket oss inn på the wings på MNL siden vi har lang layover og tidlig flight. En god dag til alle rundt om i verden.
God ettermiddag fra gullstuen. Startet dagen med en treningsøkt og fortsetter den nå med årets første flytur med SAS. De har allerede sent melding om 10 min forsinket avgang, så kjenner jeg SAS rett blir det vel 15-20 min forsinkelse som er mer korrekt... jaja har ikke noe stress så overlever litt ekstra tid i loungen Nyt lørdagen folkens
God dag fra lufta over Atlanterhavet mellom Dublin og Newark. Flyr over med United og et superhyggelig crew på denne flighten. Blir en 12 timers stopp på Manhattan før det blir snuten ned til Panama for 28 grader og sol . God lørdag alle!