Happy Thorsday!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av BangkokBob, 25. juni 2015.

  1. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra havet :D
     
  2. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Hæppi ditt, og hæppi datt.. ingenting er happy om mårran som regel! I går derimot var vi happy, alt stod bra til med den lille som også blir ei jente! Gleder meg stort til november.

    Morn fra 22-ekspressen, full dag på kontoret venter før det blir grillings hos opphavet. I morra er det visst fredag igjen, da må jeg også dobbelsjekke om jeg har øl i kjøleskapet i kveld.

    Ha en finfin dag!
     
    Brunello, Kjakan and Bizflyer like this.
  3. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra FBU. Her har man vært en liten stund alt. Når sjefen sier hopp, da svarer man hvor høyt.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag. Sjekker innom forumet og jobben før det blir tidlig helg og rally til helgens bikerparty i Hamburg. Lev vel!
     
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God regnfyllt morgen! Litt slapp i formen, måtte hjelpe en kompis å bli kvitt noe feilkjøpt portvin igår. Jaja, kun min egen feil. Ha en feilfri dag. :)
     
  6. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Morn. Trøtt. Kaffe.
     
    larsellara and Darkcho like this.
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Yangon.
    Sitter ved Kandawgyi Lake og drikker kaffe mens regnet herjer på utsiden. Bra kaffen her ikke er noe god, trenger detox fra studietiden hvor 1,5 liter om dagen ikke var uhørt.

    Ha en solid dag!
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Torsdag ja. Her i Bodø brenner det i bygget til den lokale matbutikken og naboene på andre siden av riksveien er blitt evakuert. Jeg holder meg innendørs enn så lenge :p
    http://bodonu.no/trapper-opp-evakueringa-pa-hunstad/

    Litt hjemmesysler først, og deretter en tur ut i skævven er på planen. Fri fra jobb i dag og greier. Sånn er det å jobbe i luftfarten. Man får ofte midtukehelger :D
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Osloske.
    Ingenting er som å lande på Kjevik kl 2240 for så å stå opp kl 0515 for å rekke 0720 tilbake til Oslo og så en lang dag før jeg lander 2240 i kveld også.
    Fikk 4 timers søvn i natt, så dette kan bli en laaaaang og trøtt dag.

    Snart helg håper jeg. Er det rart jeg drikker?
     
  10. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Du vurderte ikke bare et hotell i Oslo?

    God torsdag fra det englandske. Straks klar for å sjekke ut av hotellet og gå den lange vegen bort til jernbanestasjonen (les: rett over gaten).
    Champis i sete 2F senere i dag. Ha en god en.
     
    stalek liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hepp fra Trondheim
    Glad dag idag, jobber og sliter, masse å gjøre før ferien tar til neste uke-må være ajour må vite.
    Blir ellers en slækk torsdag- får vel ta en tur i skævven jeg også ref @Cecilie :)

    God ettermiddag:D:D
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    For en morgen! Opp klokken 4:15, stelle seg og gjøre seg klar til å dra. Pakker ferdig håndbagasjen og tar den med i bilen og kjører til Gardermoen. Kommer frem 5:05, parkerer på avgang og leverer nøkkelen til mannen fra Flightpark. Kommer inn i avgangshallen og finner den stappfull av turister som skal på ferie. Tenker at det er jammen bra jeg har Fast Track i dag. Ved sikkerhetskontrollen alt panikken meg: Pokker! PCen! Glemte jeg vesken min i bilen? Kaster meg over sperringen og løper tilbake til bilen. Håper de ikke har kjørt den bort. Neida, den står der enda. Titter inn og ser til min forskrekkelse at vesken min ikke er i bilen! Pokker, jeg har glemt den hjemme! Ringer konemor på mobilen. Ikke svar. Damn. Ringer fasttelefonen. Ikke svar. Prøver mobilen igjen. Mobilsvar. Prøver igjen og endelig svarer hun: "Slutt å ringe på alle telefonene! Jeg løper som en gal her!". Så forteller jeg henne at jeg har glemt vesken min med lommebok, PC, pass og alle gadgets i gangen. Ber pent om at hun kaster seg i bilen og kjører med den til Gardermoen. Klokken er nå 05:21. 05:50 møter jeg henne, får vesken og løper som en gal inn på flyplassen. Fast Track er helt tom og jeg kaster alt oppi kassene og nærmest løper gjennom metalldetektoren. Alt OK. Skynder meg videre, gjennom slusene til utland, og tar veien bak taxfree. Kommer til gaten når det står Gate Closing. Rakk det! Puh! Møtte mine kolleger i baren på Radisson Blu Seaside i Helsinki etter en liten omvei via København og fikk tatt meg en en Lapin Kulta for å roe meg ned. Satser på at det går bedre hjemover i morgen...
     
    Last edited: 25. juni 2015
    Darkcho, Henrik, Larata and 5 others like this.
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Mindre stressfull morgen her, gitt .... deilig å sitte på terassen med morgenkaffen etter gårsdagens rimelige voldsomme tordenvær. Men det blir vel opp mot 35 igjen utpå dagen ..

    Kunn jobb på plakaten i dag. Må muligens ut etter mus da kjerringa stjal min trådløse .... ikke spør ...
     
  14. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Bergen.. Dagen har gått i jobb uheldigvis på grunn av en "syk" person men tviler på det men heller syden tur men han/hun ;)
    Ha en fin kveld :D
     
  15. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld, siste kveld før havet kaller er det alltid en del å fikse, spesielt når en muligens flytter mens en er offshore...
     

Del denne siden