Happy Torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 14. april 2016.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    I dag skal jeg gjøre ingenting.
    Jeg gjorde det i går også, men ble ikke ferdig.


    Hadde jeg prøvd meg med den meldingen, hadde jeg ikke hatt jobb lenge.
    Men det er lov å drømme :)

    Ha en nydelig dag, snart er det helg og nye muligheter til å gjøre ... ingenting ;)
     
    Bizflyer liker dette
  2. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Da var man kommet seg pa flyplassen i Sydney, og er klar for en litt lang retur reise. Er ca 1 time for innsjekk apner. Skal komme meg igjennom sikkerhetskontrollen sa fort som mulig, deretter rett til loungen hos Qantas, der man skal fa tatt en dusj og skiftet om.. Da skal vi se om vi finner noe god mat og drikke... Kl er jo ca 17 her nede da .. ha fortsatt en fin fin dag alle..
     
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    I dag skal jeg gjøre alt jeg ikke fikk gjort i går.... og sånn går no' dagan... :)

    Hvis ikke Eurobonus vil gi meg 9000 poeng for OT oppgraderingen mellom PVG og CPH (fikk 6000 bare, men klassen sier 9000) så mangler jeg antageligvis (kommer litt an på hvor mange poeng jeg får for turen til BOO i går...) 50 poeng på å bli gull før jeg drar til PVG igjen om noen uker. Hvordan skaffe seg 50 poeng liksom? Nå er det mulig jeg skal en tur il OSL neste uke og da klarer jeg meg, men altså.... det hadde jo vært interessant å vite om det er mulig å skaffe seg 50grunnpoeng uten å fly?

    Xxx.
     
  4. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Det går fint å kjøpe 50 grunnpoeng på sas.no
    Mine sider.

    Edit:
    https://points.flysas.com/BuyBasicPoints


    C
     
    Last edited: 14. april 2016
    tommy777 and no-backpacker like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Skulle ønske jeg hadde tid til å gjøre ingenting. Høres ganske så deilig ut.....
    Her er man snart i et 4 timers møte, for deretter å sette kursen for et lite besøk på sykehuset. Deretter hente noe fintfolk på Kjevik, deretter Generalforsamling i en forening, deretter foredrag av en general, og deretter middag på et av byens hoteller.

    Tror ikke jeg behøver å tenke på hva jeg skal finne på for noe annet i løpet av denne dagen.

    Er det rart jeg drikker?
     
    agrims liker dette
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Ah, tusen takk! Da får jeg bare vente og se hva SAS/Eurobonus bestemmer seg for mht. PVG-CPH. Også litt usikker på hva jeg får av poeng for turen til Bodø. Står C-klasse på boardingkortet, på 4 leg, men hadde altså billigste Plus-billett.

    Xxx.
     
  7. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Er ikke snakk om hva SAS skal "bestemme seg for". Du skal ha poeng for klassen du ble oppgradert til med Optiontown.
     
    no-backpacker and tommy777 like this.
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra Oslo!
    Fikk kjørt et lass med noe søppel og klær og stoff til resirk på gjenbruksstasjonen i morges. Føler meg ganske miljøvennlig siden jeg ikke bare kaster det i søpla. Sikkert noen som kan bruke den fake Canada Goose-jakken som ble brukt to ganger.
    Ingen møter på jobb i dag, men min tidligere sjef blir 60, så da håper jeg på kake... Eldstemann har også bursdag i dag (22 år), men siden hun studerer i Nederland, får feiringen vente til vi drar ned til henne Kristi Himmelfart.

    Send en mail til SAS og klag. Flere som har gjort det på OT-oppgraderinge og fått mer poeng. Du hadde jo selv et spørsmål om dette på tråden for OT 3. april, og videre i tråden kan du lese følgende: Oppgraderinger med Optiontown
    Så her er det muligheter for mer poeng!
     
    tommy777 liker dette
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Mener det alltid har stått C på boardingkortet når jeg har blitt oppgradert (OT) mellom OSL - BOO men har alltid fått 1000 poeng + 250 ekstra grunnet EBG
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    For så vidt enig. Mente vel bare at jeg sitter og venter... :) Trur eg...

    Xxx.
     
  11. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Har gjort det, men de er jo så trege (og jeg er utålmodig... :) )

    Xxx.
     
    Kjakan liker dette
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Dette var ikke en oppgradering, men en vanlig kjøpt billett i Plus. Ble derfor overrasket over at det sto C på boardingkortet mitt. Så tenker at jeg ikke har krav på mer poeng enn det jeg har betalt for, men håper på mer. :) (Som du sikkert skjønner så er ikke jeg en racer på dette med opptjening av poeng enda... :) )

    Xxx.
     
  13. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Stor C, så hva betyr det da? (Alt man må lære... :) )

    Xxx.
     
  14. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden. Kommunalt ansatte i plan- og bygningsetater kan dra til h.. Makan til styr, Er oppi en samrøre mellom kommunale etater og SVV hvor det virker som om det er en konkurranse om og ta mins ansvar..:mad::mad::mad::mad:
     
  15. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Heng ikkje me nei, står bare C på boardingkortet mitt, men ser på billetten at det står A der så da blir det vel 3000 for den turen ja. :)

    Xxx.
     
  16. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei hei fra Trondheim
    Her har man begynt "prosjekt hytte" idag, vært å målt opp og tegnet inn på kart.Nå skal det sendes videre for formell behandling og få byggesøknad innvilget :) Det vil vel i praksis si at jeg snart blir endel kroner fattigere.........men rikere på muligheten til å lade batteriene i fredelige omgivelser :):)

    Ha en flotters torsdag :D:D:D
     
  17. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Og mister muligheten til å benytte helger og ferier til å reise ;)
     
    LN-FHU and agrims like this.
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Springfield, hvor jeg har lagt meg ut med en Frimurer gjeng. Hotellet var fullt av fyldige menn med rare hatter...

    [​IMG]

    Så jeg klarte ikke dy meg og gikk bort og skrøt litt av hattene deres og spurte hva slags konferanse de var på. Jeg trodde kanskje det var noe brennvin greier, så jeg foreslo det.

    Vel... de hadde ikke selvironi... I DET HELE TATT. Etter litt Googling fant jeg ut at de er en sekt blant Frimurerne som kaller seg Shriners. Jeg så det stod "Shriner" på drakta til en, så jeg foreslo "moon-shrining". Nope... Det var ikke det heller.

    Anyway... time to get out of Dodge.

    Ha en fin en
     
    Baldrick, Blaa, Travellingalf and 4 others like this.
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan sånne dimlinger med en fez på hodet i det hele tatt kan tro at de skal bli tatt seriøst, er for meg en gåte. Men så er jo USA fulle av slike. God tur videre!
     
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er jo enig.

    Nå har jeg imidlertid stilt meg litt i skammekroken, da en forumist opplyste meg om at det er en gjeng som samler inn penger til å drive barnesykehus. Sånn sett så føler jeg meg omtrent som om jeg hadde spent ben på dronning Margrethe av Øst Prøyssen.

    Men jeg må desverre stå ved at man faktisk ikke kan ta på seg sånn hatt og be om å bli tatt særiøst. Sykehus eller ikke. Men jeg får se om jeg kan donere litt til dem når jeg får krabbet ut av skammehjørnet.
     
    LN-FHU, no-backpacker and Kjakan like this.

Del denne siden