Har en utfordring til dere :)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av jtmath, 22. okt 2014.

  1. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Hei. Jeg er pr i dag EBB medlem,har 56k poeng, men jeg mangler 8800 poeng for og komme meg tilbake til EBS igjen. Så her kommer dere på banen vis dere vil hjelpe da :) Jeg trenger 8800 poeng før Mars,skal på asia reise i des-jan men ikke med star ali. Jeg har 2 uker fri fra 28 okt til 11 nov og fri igjen fra 25 nov- 9 des og 3 feb-17 feb-15 . Så er det noen romlige reiser som kan gi meg raske poeng?? Tar imot all hjelp og tips og råd :)

    Takk på forhånd :)
     
  2. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Mente rimelige reiser :)
     
  3. Anton

    Anton Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    98
    Bonuspoeng:
    18
    Hei

    Tur/ retur Malaga gir deg 9000 poeng hbis du flyr Sas Plus. Pris ca 2500-300
     
    jtmath liker dette
  4. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Til den prisen finner ikke jeg, Og til Malaga går det ikke fly vær dag?
     
  5. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fant ja :) er det noen andre alternativer til andre steder??
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er i alle fall riktig tidspunkt å bestille på siden SAS har kampanje frem til den 28. Men tror ikke nødvendigvis du finner så mange bedre "treff" som passer til det du trenger enn det @Anton foreslår her.
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Spania er vel stikkordet her, med reise i wrap-class. Men det gir vel ikke mere enn 8000 poeng t/r fra OSL. Bestiller du fra andre byer i wrap(Sas+) kan det være 10000 poeng å hente.
    Du skriver ikke noe om hvorfra du reiser, så du tar vel utgangspunkt i at alle skjønner du skal reise fra Oslo...... ?
     
  8. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    :) Sorry da :) Jeg bor jo i sandefjord,så Torp er jo også et utgangs punkt og bruke. Så at det var best og bruke Torp siden det da blir 4 segmenter og 10k poeng :) Men jeg fikk ikke så mange treff på spania fra torp,er det mere fra oslo så det ut som. Og bytte på arlanda kom flere ganger,virket som at det ikke var så mange flighter fra CPH til spania som Osl?
     

Del denne siden