Hei. Jeg er pr i dag EBB medlem,har 56k poeng, men jeg mangler 8800 poeng for og komme meg tilbake til EBS igjen. Så her kommer dere på banen vis dere vil hjelpe da Jeg trenger 8800 poeng før Mars,skal på asia reise i des-jan men ikke med star ali. Jeg har 2 uker fri fra 28 okt til 11 nov og fri igjen fra 25 nov- 9 des og 3 feb-17 feb-15 . Så er det noen romlige reiser som kan gi meg raske poeng?? Tar imot all hjelp og tips og råd Takk på forhånd
Det er i alle fall riktig tidspunkt å bestille på siden SAS har kampanje frem til den 28. Men tror ikke nødvendigvis du finner så mange bedre "treff" som passer til det du trenger enn det @Anton foreslår her.
Spania er vel stikkordet her, med reise i wrap-class. Men det gir vel ikke mere enn 8000 poeng t/r fra OSL. Bestiller du fra andre byer i wrap(Sas+) kan det være 10000 poeng å hente. Du skriver ikke noe om hvorfra du reiser, så du tar vel utgangspunkt i at alle skjønner du skal reise fra Oslo...... ?
Sorry da Jeg bor jo i sandefjord,så Torp er jo også et utgangs punkt og bruke. Så at det var best og bruke Torp siden det da blir 4 segmenter og 10k poeng Men jeg fikk ikke så mange treff på spania fra torp,er det mere fra oslo så det ut som. Og bytte på arlanda kom flere ganger,virket som at det ikke var så mange flighter fra CPH til spania som Osl?