Har jeg nok tid på AMS?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av MrPutter, 01. febr 2018.

1. MrPutter

MrPutter EBG

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Reiser snart til asia igjen men må ut av SA for å komme meg hjem på kvelden. Og det vil man jo....

Om EVA er i rute fra BKK kommer jeg inn1935 og min DY flight har avgang 2125. Er dette nok tid? Har aldri reist med Kjos fra AMS før og vel ikke helt hvor han er plassert i forhold til EVA....?

Jeg ser jo at det kan bli knapp tid ettersom jeg vel må ta ut bagasjen når jeg kommer til Schiphol. Har premium billetter men gir de fasttrack for DY på AMS?

Eller har noen et godt forslag til overnatting?

-= MrPutter =-

Last edited: 01. febr 2018
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    OY er vel Finnair, antar du mener DY?

MrPutter liker dette
  3. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Litt forvirret med hva du skal her. Skal du avgårde med Oman Air på kvelden eller med Norwegian? Norwegian har ikke FT på AMS men dette bør være innafor

Dog er det jo slik at om ting fucker seg så dekker ikke reiseforsikring innhenting av reiserute. Da er det minimum 3 timer iallfall.

Uansett. Om du ikke er forsinket har du et hav av tid. Forsinkelser på 30 min eller mer og du skal slite.

4. MrPutter

MrPutter EBG

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Ja. Selvfølgelg. NORWEGIAN = DY. Gikk litt fort i svingene her.... he he he

Travellingalf liker dette
  5. MrPutter

MrPutter EBG

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Ok. Takker. Ser ut til at det er nok tid. Så jeg for se hva jeg gjør.

Jeg har selv bidratt til forvirringen på hvilket selskap jeg skal fly hjem med men det er som @RoadKing skriver DY og ikke OY. Gikk litt fort i svingene når denne ble skrevet. He he

6. Travelmate

Travelmate Medlem

Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, om alt går bra rekker du det alltid. Om det er kø i immigrasjonen og litt snurr på bagasjen ryker det.
    Har bodde på mange hoteller, og CitizenM på flyplassen er helt greit så lenge du reiser alene eller med kjæreste pga lite privatliv på toalett og bad. Ellers er NH, ParkInn, Radisson Blu og Hampton bra. Bastion/Best Western er grufull, Park Plaza trist som fy og Hyatt Place har tidenes tristeste frokost. Sheraton på flyplassen er litt gammelt. Skal bo på nye Hilton om to uker, gleder meg til det

7. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    AY ;)

swib and RoadKing like this.
  8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887