Har sas flight og wf videre imorgen, men får ikke sjekket inn Er det fordi det er både sas og Widerøe? Må jeg da sjekke inn på flyplassen?
Med SAS og Widerøe i kombo på same PNR må du sjekke inn med selskapet som har fyrste leg. Det brukar ikkje vere noko problem å sjekke inn på nett, eller app om det er SAS som står for fyrste etappe. Om det er problem på sas.no, prøv flysas.com eller classic.sas.no? Med Widerøe på fyrste etappe er det ikkje mulig å sjekke inn på nett før 22 timar før avgang.
Kortid på dagen i morgon har du avgang med Widerøe? Kan det vere WF avgangen som hindrar innsjekk om det er meir enn 22 timar til den? (Og på den litt meir konspirasjonsteoretiske sida; kan Widerøe ha innført fleire forbetringar i løpet av dei to siste vekene?) Ellers har eg ikkje noko gode forslag dessverre, håpar det løyser seg for deg.
Mulig du har funnet løsningen da flighten med WF er kl 19 imorgen Tusen takk for hjelpen så skal jeg sette meg i skammekroken så lenge
Du har ikke aktivert SMS innsjekking da? Mener man under Innstillinger på di nye sidene til SAS kan huke av diverse valg for hvordan man kan sjekke inn. Kan jo være et eventuelt tips til neste gang
Sist jeg fikk den meldingen var det fordi jeg var for sent ute med å sjekke inn. Løp som F via gullskranken på OSL og videre mot flyet som viste seg å være 20 min forsinket Røyk på samme smellen på CPH samme dagen da jakka hang igjen i Loungen og akkurat den gangen hadde jeg booket ARN på veien hjem. Så lett skal det ikke alltid være
Er reisen billettert eller bare reservert? Har vært borti at alt ser fint ut med booking men at billettene allikevel ikke er utstedt.. Se etter billettnummer 117xxxx....
Snakket nettopp med sas på 05400 og fikk beskjed om at det ikke var mulig å sjekke inn på annen måte enn på flyplassen. usikker på hvorfor, men kunne ha med WF flighten, sas har signert ny avtale med WF som gjør at de blir mer som separate flyselskap, gir garantert flere fordeler tenker jeg da. eller......