God formiddag fra Trondheim Her sitter man og drikker kaffe og snakker skit med kolleger....veeeldig lite å gjøre fra morran idag. Kun jobbing til 1130 idag, så er det påskeferie. Ha en fortsatt flott dag i det ganske land
God morgen fra kommunen med en viss lagerbygning som aldri lar seg slukke. I dag er det full arbeidsdag, men den tilbringes på hjemmekontoret. Blir nok en svært stille dag da alle kunder har tatt påskeferie. Litt pakking står på agendaen også bærer det på påskeferie i morgen med Harry Hole i sekken. Ha en fin dag
God morgen fra det københavnske! Litt jobbing fra hotellrommet fra morgenen av før jeg tenker å tasse litt rundt i byen. Drittvær (her også) så litt begrenset hva man kan finne på, men i kveld blir det konsert med Temples på Pumpehuset Ha en fin påske alle sammen!
"Javel, se det!" fra et litt overskyet og kjølig Sørland. Det begynner å bli stille i byen, og i morgen er vel 'alle' borte. Da passer det bra å gå på jobb og gjøre ferdig noen rapporter i ro og fred. Ha en fin dag, med eller uten påskemarsipan
God formiddag. Ingen flytur før tirsdag, men skal reise strekningen OSL-OLA med bil i dag. Blir stappa bil siden undulaten har mast seg til å få være med, håper bare den ikke blir bilsyk. God påske
God formiddag fra Bergen. Siste 40 min på jobb denne uken før man vender snuten forbi ENBM for litt snø. God påske!
Ingen eksotiske god morgen i dag? God morgen fra Zimbabwe. Her er det dårlig tilgang på kontanter som gjør livet komplisert. Mulig vi må ta turen til Zambia for å finne en minibank som funker. Slike ting som vi tar for gitt hjemme.. Men været er fint og ET C gjorde susen i går. Ha en strålende dag.
I dag kan jeg endelig si god påske. Akkurat boardet SK1326 og er klar for noen fridager. Er også en av tre-fire som har ledig midtsete så gullkortet kommer til sin rett i dag.
Fant dere noe utkikkspunkt? God kveld fra Victoria Falls.. Vært en tur over i Livingstone (Zambia) i dag. Sjekket ut et par overprisa museum og fikk skaffet meg den obligatoriske kjøleskapsmagneten! 32 grader akkurat nå selv om sola har gått ned.. Puh!
God kveld fra Sola! Avgang om noen sekunder til OSL. En kjøretur hjem, så er det påskeferie! Johoo! God påske folkens!
Yes sir Tvers overfor veien hvor vi møttes er det en inngang til en nasjonalpark hvor vi kunne gå bortover langs elva. Ble rimelig våt og mye av utsikten var vann i lufta, selv om det var utsikt også Koster 30 usd per pers så var en noe kostbar opplevelse, men må til når man først er her.
Ok. Tipper jeg får vært der fredag.. Har booket en guidet tur der 30 dollar i avgift ble nevnt. Får ta med paraply!
God kveld fra Oslo. En stille og rolig halv dag på jobb i dag, men nå er det påskefri. Første kvelden av påskeferien tilbringes rolig hjemme med litt god mat og drikke. Godt er det med påskefri Nyt fridagene alle sammen