SK4756 FRA - OSL Forsinkelse igjen! For det første kom flyet inn til FRA forsinket pga motvind også var det en luring som sjekket inn bagasjen men ikke møtte opp på flyet. Så da måtte jo bagasjen ut igjen mens vi satt fint og ventet. Tror vi dro ca. 45 min. forsinket og landet ca. 30 min. forsinket. Fikk servert litt kylling med salat (glemte bilde) og drikke. Helt OK smak. Ganske fullt på flyet men ingen i 1E (jeg satt på 1D). Kjapt igjennom alle kontrollene og rett på toget som gikk 10 min. senere. Jeg hadde ikke rukket et tidligere tog selv om vi hadde landet på tiden. Takk for følget! @indahla out! T-108 HKG
PS: eSim fra MobiMatter fungerte perfekt. Superenkelt å installere (iPhone 11 med iOS 15) og fungerte hele veien uten problemer. Kan enkelt sette at hovednummeret kun skal brukes til tale mens MobiMatter-simkortet brukes til data. Anbefales!
Velkommen hjem og takk for turen. En stor glede å få være med noen på en interkontinental tur igjen Håper kofferten kommer hjem i løpet av de nærmeste dagene også!
SPØRSMÅL; Hva frakter du rundt på? Jeg har reist en Weber Grill fra Chicago til Oslo, og mange andre kofferter i Sør-Amerika uten spørsmål.
Har også håpløs erfaring med AC og bagasje, et par skistøvler ble stående i FRA i 5 dager før de ble sendt til YYC... og callsenteret ligger i India. Veldig lett å forklare en inder at skistøvler er noe man trenger ASAP på en skiferie