Hilton forlenger gyldigheten på Status og poeng

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Wiolenze, 25. mars 2020.

Tags:
  1. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    10,463
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk denne fra Hilton nå, beklager om det er postet før;

Your Hilton Honors Status and Points

We consider it our privilege to have you as a Hilton Honors member and we want to show our appreciation by extending your benefits:
    • 2019 Status Extension. All members whose 2019 status was scheduled to be downgraded on March 31, 2020—whether it’s Diamond, Gold or Silver—will automatically receive an extension through March 31, 2021.
    • 2020 Status Extension. We are extending your 2020 member status through March 31, 2022. This means you will continue to enjoy all the Diamond, Gold or Silver benefits you have access to today for the next 24 months.
    • Points Extension. We will pause the expiration of all Points scheduled to expire between now and December 31, 2020.

jtmath, kiev, lMartin and 3 others like this.
  2. RoadKing

RoadKing Fastboende

Likes mottatt:
    16,325
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg også. Supert nytt :)

Earl liker dette
  3. Earl

Earl Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,821
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var virkelig positivt ja, må si jeg er fornøyd med hvordan Hilton har løst dette. Veldig greit å ha dette svart på hvitt allerede :)

4. phileas

phileas BAGold, AccorPlatinum, HHDiamond, Ch.Gold

Likes mottatt:
    1,514
    Bonuspoeng:
    93
    Dette var virkelig en hyggelig email fra Hilton. Som flere av de andre kjedene er nå status videreført til mars 22. Vi får bare håpe at vi om ikke så alt for mange mnd kan få normale forhold hvor en kan begynne å reise igjen. Dette er jo bare luksusutfordringer i forhold til dem som ofrer alt i første linje i disse dager. Kanskje skulle vi som reiser en del på dette forumet etter at krisen har gitt seg donert 50 prosent av poengsaldo til sykehusansatte på lavere nivå som ofrer liv og helse til en lav lønn. Hilton sponser jo dette forumet og det er sikkert mulig å samle poeng opp i en felles gavepool. Tenk om vi kunne gitt bort eks 100 netter på Hilton :)

Last edited: 25. mars 2020
    Earl, milehigh, kiev and 1 other person like this.
  5. flying_all

flying_all Veteran

Likes mottatt:
    4,466
    Bonuspoeng:
    113
    2 år? Det var veldig generøst :D

6. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Redaktør

Likes mottatt:
    5,093
    Bonuspoeng:
    183
    Det er generøst, men for å presisere er det snakk om to år fra dags dato for de som normalt ville blitt nedgradert 31. mars 2021.

Sånn sett er det kanskje enda mer generøst av Hilton at de som opptjente status for 2019 nå beholder status fram 31. mars 2021. Også de som uansett ville blitt nedgradert i slutten av mars. Dette er tross alt status som ble opptjent i 2018...

https://insideflyer.no/hilton-honors-med-generos-statusforlengelse-for-alle-medlemmer/

7. Shyneno

Shyneno Veteran

Likes mottatt:
    1,239
    Bonuspoeng:
    113
    Alle lojalitetsprogram med litt respekt for sine kunder burde gjøre dette... sas inkludert..

Sikkert mye mas fra kunder om dette også, alt dette ville bli fikset med en enkel mail/1 år ekstra så folk har mulighet til å tjene opp.

8. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    4,079
    Bonuspoeng:
    113
    Er litt spent på om dette vil gjelde for meg også, jeg har jo sånn challenge-diamant fra ifjor som da er gyldig i år samt ut mars neste år. Satser på at det også blir forlenget.

9. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Redaktør

Likes mottatt:
    5,093
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen grunn til at den ikke skulle bli det :)

Del denne siden