Hilton forlenger gyldigheten på Status og poeng

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Wiolenze, 25. mars 2020.

Tags:
  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk denne fra Hilton nå, beklager om det er postet før;


    Your Hilton Honors Status and Points

    We consider it our privilege to have you as a Hilton Honors member and we want to show our appreciation by extending your benefits:
    • 2019 Status Extension. All members whose 2019 status was scheduled to be downgraded on March 31, 2020—whether it’s Diamond, Gold or Silver—will automatically receive an extension through March 31, 2021.
    • 2020 Status Extension. We are extending your 2020 member status through March 31, 2022. This means you will continue to enjoy all the Diamond, Gold or Silver benefits you have access to today for the next 24 months.
    • Points Extension. We will pause the expiration of all Points scheduled to expire between now and December 31, 2020.
     
    jtmath, kiev, lMartin and 3 others like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,596
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg også. Supert nytt :)
     
    Earl liker dette
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Dette var virkelig positivt ja, må si jeg er fornøyd med hvordan Hilton har løst dette. Veldig greit å ha dette svart på hvitt allerede :)
     
  4. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Dette var virkelig en hyggelig email fra Hilton. Som flere av de andre kjedene er nå status videreført til mars 22. Vi får bare håpe at vi om ikke så alt for mange mnd kan få normale forhold hvor en kan begynne å reise igjen. Dette er jo bare luksusutfordringer i forhold til dem som ofrer alt i første linje i disse dager. Kanskje skulle vi som reiser en del på dette forumet etter at krisen har gitt seg donert 50 prosent av poengsaldo til sykehusansatte på lavere nivå som ofrer liv og helse til en lav lønn. Hilton sponser jo dette forumet og det er sikkert mulig å samle poeng opp i en felles gavepool. Tenk om vi kunne gitt bort eks 100 netter på Hilton :)
     
    Last edited: 25. mars 2020
    Earl, milehigh, kiev and 1 other person like this.
  5. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    2 år? Det var veldig generøst :D
     
  6. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Det er generøst, men for å presisere er det snakk om to år fra dags dato for de som normalt ville blitt nedgradert 31. mars 2021.

    Sånn sett er det kanskje enda mer generøst av Hilton at de som opptjente status for 2019 nå beholder status fram 31. mars 2021. Også de som uansett ville blitt nedgradert i slutten av mars. Dette er tross alt status som ble opptjent i 2018...

    https://insideflyer.no/hilton-honors-med-generos-statusforlengelse-for-alle-medlemmer/
     
  7. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Alle lojalitetsprogram med litt respekt for sine kunder burde gjøre dette... sas inkludert..

    Sikkert mye mas fra kunder om dette også, alt dette ville bli fikset med en enkel mail/1 år ekstra så folk har mulighet til å tjene opp.
     
  8. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Er litt spent på om dette vil gjelde for meg også, jeg har jo sånn challenge-diamant fra ifjor som da er gyldig i år samt ut mars neste år. Satser på at det også blir forlenget.
     
  9. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen grunn til at den ikke skulle bli det :)
     
  10. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    IMG_2696.jpg Hilton utvider status enda et år. Jeg skulle opprinnelig ha mistet status i mars 2020, nå har jeg mars 2022

    Da blir det nok mer Hilton når vi kan fly igjen
     
  11. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hyggelig e-post fra Hilton i dag om at opphold inneværende år vil bli overført til tellende netter år 2021 for status frem til mars 2023. Tidligere er jo eksisterende status garantert til mars 2022. Kjekt for de på forumet som har litt opphold på Hilton i starten av dette året. Så får vi bare håpe at det blir trygt å kunne reise litt i høst til den store Hilton verden :) Antar selv at de fleste kjeder vil redusere krav til antall netter for å opprettholde status med de fordeler det gir.
     
    Last edited: 15. juli 2020
    Earl and jgroneng like this.
  12. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Ny mail fra Hilton i dag:


    To provide you with the most flexibility possible, we’re extending your benefits again with new adjustments to our Points & Status policies for 2021:
    • Assurance that your Points aren’t going anywhere. We’re extending Points expiration, so that NO Points will expire until 31 December 2021, giving you more flexibility to use your Points when you’re ready to travel again.
    • A faster path to Elite Status. Starting 1 January, you’ll be able to earn status with half the nights, stays or Base Points required in 2021. And as a reminder, earlier this year we made a change so that ALL your 2020 nights will rollover to next year, giving you a head start to upgrade your Status.
    • Opportunity to enjoy rewards faster too. Next year you’ll also earn Milestone Bonuses in half the nights. So now you’ll earn 10,000 Bonus Points starting at 20 nights (instead of the current 40-night requirement) and continue to earn 10,000 Bonus Points for every additional 10 nights you stay in 2021. That means every night counts, rewarding you with more Points towards your future dream trip.
    • Ability to keep your current Status longer. All Elite members will now keep their current Status through 31 March 2022 – even those members who were scheduled to downgrade in 2020 or 2021. That means more time to continue enjoying the benefits you love.
     
    Earl liker dette
  13. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden