I dag så jeg at flaskene med EC Dahls IPA og Wit var tilbake i innenriksloungen, plaster på såret øl? Synd det er jobbreise jeg er på, så det ble vann og kaffe som drikke for meg. Ha en fin dag!
Jeg, skal vi se, har en Go til Alicante(høstferie med barn) 2500EB, har MR til TXL nå 6000(ca som EBG), har Biz til HKG 25.000 EB , har 20.000 EB fra AmEx... tror er innafor da så blir ikke EBD før i november, om det var det du lurte på @ValdresBjarne Tenker må få til en LHR sippe et par runder med bobler ila denne perioden på United... Og du EBD for 3-4 år på rad?
Nei, eg er fyrsteårs EBD! Har nokre år med EBG, men kun to no og eit par frå tidligare år. Du har berre jobba så hardt for det, så eg måtte berre undersøke (Og det er ikkje stor avstand frå G til D. Kjekt å kjøpe beste tilgjengelegheit til 30% og få gje bort eit gullkort, samt lounge ved ankomst
God tirsdag fra Nordens Paris Her ble jeg ringt opp av en journalist i I Itromsø for å snakke om "speiderstier" som Norges Speiderforbund har lansert i det siste https://www.nrk.no/hordaland/no-kan-heile-verda-oppleva-norske-fjell-via-google-1.14536170 (link for dem som er interessert) Burde kanskje bli flinkere til å bidra Men ellers skjer det ikke mye idag. Skal ha et seminar i 14 tiden, så blir det vel en rolig dag. Har kjøpt baseball kamp billetter til Toronto Blue Jays vs New York Yankees i Toronto Den 5. Juni så dette blir spennende. Bare 28 dager igjen nå Så inn til da får folk ha en God tirsdag uansett hvor den tilbringes denne historiske tirsdagen som flere har nevnt
Takk takk og gratulerer @ValdresBjarne , har du fått satt på BAG TAGS`a nå? Har jo bare lært av de beste av de BESTE på forumet her, ikke noe å jobbe hard for, kun fordypning i noe en har valgt som optimal livsstil, er dette kallet i livet? Mine beregninger ble litt feil da AmEx kræsjet med overlapping perioden, så kom SAGA på banen og ryddet opp, har lært utrolig mye ila dette halvåret og det er takker være alle dere Målet var EBG, men D dalter etter da @Tore kokte opp gooooo turen til HKG og AmEx shipper 20 store... Neste års MR blir kun LHR, noen kose turer i GO alltid via ARN(AmEx) og MR long haul+Insider PARTY 2020 seff EBD er ikke uoppnåelig lenger, da EBG/D gets more point per invested bucks enn stakkars EBB/S...
Eg satte dei på den nye kofferten, som ikkje hadde tags på før, men liker det eigentleg ikkje. . Har på Insideflyer, remove before flight, på veska som er med i kabinen, den passer bedre og kanskje ein gjennkjenner eller blir gjennkjent
God formiddag! Solen stråler, blir godt med et par rolige dager hjemme før det blir 9 dager med reising på fredag. Bestilte også ny bil i dag, blir greit å oppgradere fra 120hk til 407hk. For en som har sansen for glassene SAS har i Europa og på langdistanse, er det også litt stilig at girspaken er i krystall fra Orrefors. Ha en fin dag!
Så da var ArthurDent endelig i sitt rette element Litt mat, litt rødvin og prosecco i gullstua, og E18 er bare et vagt minne Er for øvrig på vei til et møte som har «speed dating» på den offisielle agendaen . ...Riktignok av det vitenskaplige slaget, men kanskje like greit at Trillian ikke er med
O tempora, o mores ! Selv om noen opplever det i overkant pratsomt..... Jeg føler meg dessverre nærmest tvunget til å rapportere et hårreisende (for ikke å si bokstavelig talt hårete) eksempel på forfall på gullstua på OSL! Jeg har ikke sett en tilsvarende utstilling av rørleggersprekk siden jeg en gang på 2000- tallet satt på Haukeliekspressen og passerte en polsk trailersjåfør som hadde en selsom kjettingskifte-strippecombo oppe i Vinje et sted. Min første innskytelse var naturligvis å gripe til mobilen og forevige det hele. Men fornuften stoppet meg heldigvis. Hvis jeg hadde kringkastet bilde med så mye hud, hadde jeg naturligvis blitt rapportert og blokkert på fjaseboka og tilliggende herligheter for all fremtid.
God ettermiddag fra hjemmekontoret rett utenfor OSL. Litt jobbing har det vært, men det er vært CT jakt for det meste. Fikk booket 4pers med TK OSL-IST-DPS for høstferien, det kan jo ikke være så ille selv om 2 CT og 330k poeng forsvant. Sikkert ikke nytt, med det er er 450kr service fee per billett som ikke er refunderbar etter 24 timer. Ville jeg sluppet den med å booke via awards siden til SAS?
Bruke en mill på en bil, og så kan du ikke velge hva girskap du vil ha. Må få modern til å stikke en sokk eller lignende å ha på girspaken
Takk, det vurderes å prøve men tror ikke jeg orker å ta sjansen på å miste setene ei heller 2 PNR som herren påstod jeg måtte ha om jeg booket dobbel-CT selv