Historisk tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Upsaker, 07. mai 2019.

1. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Og der må jeg nesten avrunde den historiske tirsdagen med nok en (for meg) historisk hendelse. Jeg traff mine medreisende på OSL, stilte lydig opp og bordet sammen med dem (klasse M) , og ankom FRA. Der ble det bussgate da flyet sto kanskje 30 m fra terminalen (og 70 m fra der neste fly FRA-SOF sto). Bussen kjørte oss tilsynelatende litt formålsløst rundt omkring slik at vi tilslutt entret terminalen på den andre siden. Etter diverse trasking i korridorer og katakomber var vi tilbake -omtrent på utgangspunktet....men i det minste innendørs. Mens vi sto og ventet (det var ikke tysk disiplin over køene) hørte ArthurDent plutselig SITT navn ropt opp fra skranken. Bekymret for beskjed om bagasjen sto jeg aber pløtzlich med et Biz- boardingkort mellom hendene :D:p. Det må ha vært Karma fra bussturen. Riktig trivelig foran der, med soft block og oppgradert mat og drikke. Boblene var riktignok tyske, og hvitvinen til måltidet var Østerriksk, men det var slett ikke ueffent :) For øvrig 320 neo. Smooth ride.

Last edited: 07. mai 2019
    Sonictravel, drsyk, Kristian and 3 others like this.

Del denne siden