Hei! Sitter nå i den situasjonen hvor jeg mangler 7 200 poeng for å nå EBG. Perioden går ut i Juni (1 Juli) og trenger hjelp til den mest økonomiske måten å skaffe de resterende poengene. - Får 1000 grunnpoeng for Juni så da er manglende total 6 200 om jeg ikke tar skammelig feil. Har både SAS MC Prem og Amex Elite så de alternativene er brukt. Har mulighet til å reise en weekend ila Juni. Utreise fra TRD. Har mulighet til å benytte ungdomsbillett og oppgradere via plusgrade, men om dette faktisk gir mer Poeng/krone er jeg usikker på.
en klassisk favoritt er gdansk. søkte bare kjapt på voksen: utreise 18. juni, TRD-OSL-CPH-GDN, 1595 kr, 2250 poeng hjemreise 19. juni,GDN-CPH-OSL-TRD, 2727 kr, 3000 poeng Selv er jeg gjenganger på OSL-ARN-CPH-FRA i SAS Plus, pleier også å gi god uttelling men ser ut til at de billigste billettene har blitt vanskeligere å finne.
OSL-ARN-CPH-GDN GDN-CPH-ARN-OSL Ca 2500kr for plus og gir 6k poeng. TRD-OSL OSL-TRD kan du få billig i SAS youth
Book ett fly til Gdansk via Kjøbenhavn, så TRD - OSL - CPH - GDN / GDN - CPH - OSL TRD = 6000 EBB også kjøper du 1000 Poeng enten kontant eller med 10.000 poeng
Finnes det tilfeldigvis noen mer spennende destinasjoner med lik pris/poeng? Har allerede vært GDN og frister lite med gjentakelse. Vet man kan ta t/r på samme dag, men ønsker gjerne 1-2 netter på stedet i samme slengen
Hvis du ikke skal snu i døra er det masse alternativer med samme ruting, du bare bytter ut GDN med f.eks LHR, AMS, HAM ...
LH biz i klasse C eller D til et eller annet sted i europa gir 8000 poeng, er og en bedre opplevelse enn Sas plus mener nå jeg, ofte rundt samme prisnivå og
Hvis man kjøper noen tusen grunnpoeng for nå gull, vil dette telles som et kvalifiserende år mot LTG?
Hvis du har noen å reise med så har Lufthansa nå tilbud på business for 2 tur/retur oslo - tel aviv for 7999NOK. (4k pr pers). Burde gi nok poeng og vel så det (med mindre mine beregninger er helt på bærtur). Legg med TRD-OSL-TRD så bør du vel være over gullgrensa med god margin?
Ønsker bare å påpeke at mine beregninger muligens var noe på bærtur. Se svar i https://insideflyer.no/forums/threa...-kampanje-i-business-class.13497/#post-286333 fra mer kompetente bonusjegere.
Nå er det SAS friends and Family tillbud, reiseperioden starter 10 Juni. Gå inn på flightdeals.no på Facebook så finner du posten der, fant KRS - OSL - GDN - OSL - KRS for 2098.-
Takker og bukker! Bestilt en kjapp tur til GDN for å plukke opp en klokke, samt en weekend i OSL med en kompis, lukter gull lang vei av dette!