Hei folkens! Ønsker litt ekspertise råd fra dere kunnskapsrike forum medlemmer! Prøver å gjennomføre en bestilling hos SAS t/r Split neste sommer, får opp fantastiske priser i Plus som dere kan se på de vedlagte bildene. Ganske rart Plus er billigere en GO! Men når jeg gjennomfører bestillingen og skal betale får jeg opp en feilmelding om å gjøre bestilling på nytt (se bilde) Skal ringe kundeservice i morgen når de åpner, for å prøve bestilling der. Men hva hvis prisen blir forandret innen da, noen råd om fremgangsmåte for å få det til samme pris som vist på nettsiden?
Prøv berg-hansen.no for å se om du får de opp der. Registrer deg som kunde (koster null kroner), da er det ingen gebyrer eller lignende. Benyttet med hell når SAS ikke klarer å levere ønsket routing eller byr på andre problemer
Ringte kundeservice og det var en oppdateringsfeil i systemet så det var ikke mye han kunne bidra med. Var kun ledige noen Plus billetter til 9000 kr stk så det ble uaktuellt. Prøvde berg-hansen og fikk opp at det ikke var nok seter på de avgangene. Men uansett takk for forslag!
@kjeeli Gjorde søk på di datoene nå og på veien ned finner jeg prisen til: 1960 pr pers og hjemover hvis du velger avgang med mellomlanding i stedet så ligger denne på 1336 pr pers og til sammen 16480 for 5 pers.
sas.no nå i kveld: (selv om man er på reise så bør man kunne få lov til å bestille en ny ...) Både app og web ...
Mistenker at MDG har innført dette for å begrense tilgangen til reiser. Du vet, mindre tilgang betyr lavere konsum En slags karanteneløsning, minst 21 dager etter hjemkomst før man tillates å utforske nye reiser... Travelpass unlimited mistet akkurat sitt marked
Ringte SAS, noen har visstnok fokka til noe i ett eller annet. De kunne booke billetter, men skulle ha 3-400 i sterk valuta for det. Min kones 477k grunnpoeng hjalp ikke på det ..