God formiddag fra Taipei 101! Liker ikke høyder men måtte jo gi det ett forsøk. Hjemreise fremskyndet til i kveld, blir TPE-HKG-FRA-OSL. 787-10 til HKG, rutetid på 2 timer men går vist normalt på ca 50 min. Nesten 14 timer videre til FRA. I C, har ledig sete ved siden av meg men det forsvinner nok før take-off. God søndag alle sammen
God sundagsmorgon frå Sunnfjord. Det er ikkje ofte eg er vaken so tidleg utan at eg skal fly, men i går sovna eg tidleg. Slik går det når ein ikkje hugsar at ein er alergisk mot både edruskap og hardt i arbeid. I går vart eg eksponert for begge. Det er høg risiko for at eg blir det i dag òg. Eg skulle heller vore eksponert for flyturen til @Wiolenze eller SAS-flyet til EWR som fauk over den skyfrie Sunnfjordhimmelen i går.
God morgen! Tidlig våken her også. Av ukjente årsaker. Men vi har kaffe, fuglene kvitrer, og solen skinner. Deilig! Gikk gjennom skattemeldingen i går, og gikk fra en ganske stor restskatt til en overkommelig restskatt. Det er alltid lurt å sjekke skattemeldingen nøye! Ingen flytur uken som kommer, men i april skal jeg både hit (BGO) og dit (ICN). Ha en fin en!
God morgen fra Numedal. Som lovet ble det en topptur i går, Svartløk 907 m ifølge Garmin-klokka. Utsikten mot Gaustatoppen var upåklagelig. Ha fin søndag!
Loungene til EVA var jo ikke noe å skrive hjem om akkurat, men kan jo nevnes at sølv og gullkort delen har pølse i brød mens de som kun har adgang i businessdelen ikke får slike delikatesser. Jeg sikrer meg med kvalitetsmat, også dekket for LH797 om det ikke blir noen oppgradering fra C til F;
Solkysten i dag .. Det er en fin dag for fotball, i dag er det Rosenborg som skal nedkjempes .. Livet blir litt lettere dag for dag
Sjampis og Negroni på en kontraktlounge i HKG. Får nemlig ikke komme inn på SIA F med HON og C Ser bortimot rett ned på flyvemaskinen jeg kom med fra TPE;
Morn fra vest! Her gjøres en innsats for arbeidgiver, og så blir det en svipptur til østlandet imorgen. Er det vår der også, tro? Leter etter WF-billetter i sommer, men det virker som om turistene har snappet alle de billige 800kr billettene for lenge siden…
God ettermidag frå Arlanda Express. Turen går heim til fagre Sunnfjord etter ei kjekk helg med god mat og drikke samt gode opplevelsar i godt lag!
Det kan jo være de lokale også, de grådige jævlene som vil kunne komme seg bort og tilbake uten å bli ranet