HK expess og Pacific Airlines, erfaringer

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Cuba2016, 31. jan 2018.

  1. Cuba2016

    Cuba2016 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg må komme meg fra Hong Kong til DaNang og ser det er direkte flight med HK expess og Pacific Airlines, men usikker på disse selskapene, noen som har erfaringer å dele.
    Service på bakken og i luften spiller lite rolle på 1:45 flight, det er sikkerhet og pålitelighet jeg er usikker på
    Takker for svar
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,495
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke flydd med HK, men kollegaer sammenligner det med Norwegian.
     
  3. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,464
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Cathay Pacific er jo et av de mest anstendige flyselskapene i regionen. Har fløyet med dem flere ganger mellom London/HK og HK/Taipei og var fornøyd. HK express har jeg kun reist med en gang, og det var ingen dårlig inntrykk jeg hadde heller.
     
  4. polvotten

    polvotten Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Fløy med HK Express tidligere i dag, og har ingenting å klage på. Enig i at det er ca samme opplevelsen som Norwegian, men HK tilbyr ikke nett ombord (i hvert fall ikke på min flight).
     
  5. Cuba2016

    Cuba2016 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Dette gjelder ikke Cathay, det gjelder Pacific Airlines (Jetstar) ser fra andrew review på nettet at de ikke er pålitelige
     
  6. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,464
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Uff... Så feil kan man ta når man ikke leser nøye hva som skrives. Tenkte med en gang på cathay pacific da jeg leste "Hong Kong" og "pacific"...
     

Del denne siden