Jeg hadde helt glemt dette og strengt tatt lovet fruen å ikke plage mine omgivelser mer....Men hun er ikke på dette forumet, så det må gå bra :-D Holder du pusten når du går gjennom metallskanneren på flyplassen? Beklager til alle dere som kommer til å tenke på dette resten av livet :-D
Nå har jeg tenkt. Og spekulert i samfulle 30 sekund som er langt over normaltid for fokus på en ting. Ehh... Hva var dette igjen?
haha, den tanken har aldri slått meg.. Fokuserer mest på å holde klokka så langt i midten som mulig mellom sidene for at den ikke skal slå ut, sånn just in case
Ser at du prøver å pushe dine skavanker på andre her inne, godt mulig det ville vært artig, stå ved kontrollen og se hvor mange som blir lettere blå i trynet på veien igjennom. Da vet du umiddelbart at det er en med bonusfeber, ikke umulig på vei til Praha for å tilbringe mer tid enn forventet. Men dessverre, jeg blir nok å fortsette som vanlig, stramt fokusert på å holde klokka vinkelrett mellom de to veggene på de alt for små scannerne
Ikke pip, ikke pip, please ikke pip. Det er vel det som ligger bak. Tror ikke jeg gjør det, skal sjekke neste gang. Kommer jo garantert til å gjøre det ufrivillig.
Når jeg holder armene oppe, må jeg spenner alle "musklene" rundt livet og ned i scannern, hvis ikke mister jeg buksa!!
Jeg vet nesten ikke hva det du skriver betyr - klarer ikke å forestille meg muskler ned i skannere, men holder du også pusten samtidig? For min del, kan folk gjøre hva de vil når de går igjennom så lenge de går og ikke stopper og ber, prokrastinerer, eller hva det nå er de gjør som fører til at de venter med å gå gjennom. Hva det enn er har jeg ikke lyst til å vente på det når jeg kommer etter....
Nei, men har en lei tendens til å halvveis kroppsvisitere meg selv før jeg går gjennom. Begynner å bli lenge siden det sist har pepet, mistenker at tilfeldig kontroll er forutsigbare greier.