Dagen etter fikk vi den deilige frokosten servert, og hyggelig samtale med Margit og Rob, og den ene andre gjesten som var der samtidig. Margit er opprinnelig tysk, men har bodd i USA i mange år.
Vi satte kursen vestover, mot Vermont. Ny stat, og ny Manchester. Fantastisk natur, og mye flott å se på underveis. Lite bilder dessverre, så dere får bare ta meg på ordet.
Stoppet i Chester, VT for lunsj, helt tilfeldig på
Southern Pie Cafe. For et fantastisk sted! Supergode paier og sandwicher, og kaffe! Og veldig hyggelige folk. Veldig fin liten by, som er verdt et stopp. Tror jeg var veldig sulten der, for jeg har ikke et eneste bilde..
Etterhvert kom vi til Manchester, VT.
View attachment 117253
Her skjedde det ikke stort, men vi ble kjeftet på av en dame fordi vi tok en u-sving. Hun mente det ikke var lov, men det var nok bare fordi det ikke passet henne at vi var der. (Sjekket lovverket i etterkant, og vi hadde lov til å ta u-sving. Så Karen tok feil.

)
Videre kjørte vi til Brattleboro VT. Utelukkende fordi de hadde Tesla Supercharger der.

Den sto utenfor en gigantisk matbutikk, så vi tok en runde i den mens vi ladet. De hadde det viktigste.
View attachment 117252
Ruten videre gikk til Manchester CT.
View attachment 117255
Fant et nesten nytt hotell bak et kjøpesenter, og det var like fint som alt annet i USA.
View attachment 117254
De var forresten er Choice Hotel, men damen i resepsjonen skjønte ikke noe som helst av NCC.
Bartenderen laget en skikkelig god margarita, så vi drakk to. Og som vanlig i sånne kjedelige hoteller i USA, så sitter det alltid en eller flere i baren som gjerne vil ha en samtale for å få tiden til å gå. Han her lo godt av reiseruten vår. Og sa at denne Manchesteren var like greit å unngå. Man var visst garantert å bli ranet.
Fant dette etter et kjapt søk på internett.
View attachment 117256

Vis alt...