Hotel med Eurobonus i San Francisco

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tstraveling, 06. aug 2015.

  1. tstraveling

    tstraveling Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Skal en tur til San Francisco i Desember (6-13) og er på jakt etter hotellet som gir meg best mulig uttelling i eurobonus poeng... Noen tips til meg?

    Har kikket litt på Hilton og lurt på om det lønner seg å booke seg inn på ulike Hilton og skifte hotell slik at jeg får fire overnattinger og bruke det som en fasttrack til gullstatus hos HHonors (det er en artikkel om det her på bonusfeber, men jeg kan ikke linke til den da jeg ikke har 10 poster enda... ) Men er usikker på om dette er verdt det ekstra bryet.

    Eventuelt er det kanskje noen andre hotellprogram jeg heller burde se på ?

    Takker for alle tips og all hjelp.
     
    Last edited: 06. aug 2015
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann og velkommen til bonusfeber!

    Jeg ville ihvertfall ha styrt unna alt som heter Radisson. Det hotellet som ligger midt i turistfella Fishermans Warf var rimelig crunchy for 10 år siden, neppe bedre i dag.

    Dersom du orker å bytte hotell og får reisefølget med på det, er det selvsagt en glimrende ide å skaffe seg HHonors Gold med kun 4 stays.

    Jeg har rimelig nyligh bodd på Hilton Union Square som var helt ok, topp beliggenhet og bra oppgradering da jeg bodde der som Gold. Hilton SFO flyplass er også OK

    God tur!
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ikke en gang lenger på Radisson-listen ;)
     
  4. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis det er Eurobonus poeng som er målet ditt, så er ikke Hilton spesielt bra. Etter at de kuttet double dip fra 500 EB poeng per stay til basert på prisen du betaler er det rimelig sørgelig opptjening. Jeg fikk vel 243 poeng sist jeg betalte 1300 kr. Merk at det er per stay.

    Best Western er et av de bedre programmene for opptjening av EB-poeng faktisk da de gir 600 poeng natten, så dine 7 netter gir 4200 poeng som er rimelig bra. Eneste aberet er at du må bo på Best Western da :D

    Ellers vil jeg gjerne anbefale en Hilton fast track til Gold om du får bruk for det senere, spesielt om du bor litt på Hilton i Europa og Asia der du blir ofte veldig bra behandlet som Gold. Hvis det bare er USA, så er det alt for mange Hilton Golds for å ikke snakke om Diamonds til at du kan forvente særlig, og frokosten du får er kun continental (type bagels med cream chesse), internett er vel gratis likevel nå om man booker via Hilton.com. Så greit å vurdere om fordelene er verdt det for deg.
     
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113

Del denne siden