Hei alle, lurte på om noen har noe status hos noen hoteller her i Norge? og om noen kunne booket en natt for meg i Oslo for 2 pers, eventuelt få en oppgradering til et bedre rom/ en suite? eller en voucher som går ut på dato snart? send pm
Uten at jeg er noen ekspert på området så mener jeg at det er vanskelig å få til dette med de hotellkjedene vi har i Norge. Min erfaring fra bl.a. Radisson og Choice er i alle fall at statusen og godene som følger denne er personlige og at den som booker og har status må være en del av følget. Men, det finnes kanskje veier rundt dette i Norge også.
Er veier rundt, men det innebærer å bestille rom/overnatting i statuseiers navn.....aldri opplevd ID sjekk på hotell i Norge til tross for ca 130 overnattinger i året. Uansett litt på kanten.
Jeg er gull og booket hotell på choice til søstra mi for et par uker siden. Haket av for "book til noen andre", selv om jeg ikke fylte inn noe navn, så bookingen ble vel egentlig registrert i mitt navn. Rett etter booking ringte jeg hotellet for å spørre om oppgradering, det fikset de umiddelbart. Jeg ga henne også NCC MC kortet mitt slik at hun kunne betale med det å gi meg 3x poeng. Det beste er vel å finne noen med platinum som kan booke for deg, så har du best mulighet for upgrades. Om ikke, så kan jeg booke for deg, men som gull er man ikke garantert noe oppgraderinger. EDIT: ser nå at innlegget er en måned gammelt, så da har du sikkert bestilt eller gjennomført oppholdet allerede.