Drar til Stavanger i morgen, bor på Scandic Stavanger City fra tirsdag til fredag ifbm. konferanse. Deretter skal jeg bo en natt på egenhånd ifbm. konsert. På dagtid fredag jobber jeg i Ryfylkegata. Står mellom disse hotellene, har bestilt alle sammen, men skal avbestille to av dem: Clarion Collection Skagen Bryggen – Standard enkeltrom – 998 kr. Comfort Hotel Square – Standard dobbeltrom – 674 kr. Thon Hotel Maritim – Small Single Room – 716 kr. Er GHA Platinum og Choice Silver (drikke og oppgradering som perks). Trenger 10 netter årlig på GHA, det tror jeg at jeg klarer uansett. På Choice har jeg MC, så trenger 25 netter for Gull. Dog meget usikkert om jeg klarer det i år, går i så fall utover GHA. Hva ville dere gjort?
uten avtaler og bonus kan jeg bare si at skagen er 500% bedre enn de to andre alternativene. square er ok, men pittesmå rom og crap frokost. maritim er slitent og gammelt
Comfort hotel Stavanger = styr laaangt unna. Dårlige greier, trist beliggenhet, gammelt og slitt i forhold til alternativene dine. Skagen, ferdig snakket.