Hotell i Wien

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Lundinho, 17. april 2024.

Tags:
  1. Lundinho

    Lundinho Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg skal en liten tur til Wien neste uke og lurte på om noen har et spesielt hotell de vil anbefale?
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,703
    Likes mottatt:
    31,730
    Bonuspoeng:
    183
    Kommer jo veldig an på hva en er ute etter da. Ikke vært det på en stund men både Imperial, Park Hyatt, Ritz og Intercontinental var jo innafor.
     
  3. Lundinho

    Lundinho Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    50
    Bonuspoeng:
    13
    Ja sant det.. Skulle vært litt mer konkret hehe. Så litt på de hotellene nå i stad men blir "litt" dyrt for 2 netter. Tenkte noe sentralt rundt "Innere Stadt" en plass. Ikke et topp-eksklusivt hotell men noe som er fint nok. Sett litt på Hilton Vienna Plaza eller Park som ligger på rundt 5-6k for 2 netter. Ikke noe dyrere enn det så jeg for meg i hvert fall.
     
    Wiolenze liker dette
  4. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    3,471
    Bonuspoeng:
    93
    Wien er nok blant de dyrere storbyer i Europa. Vi er en vennegjeng som skal se en landskamp på høsten og har booket en del rom på Higlight Suites Hotel. Byen er stor men dette hotellet ligger i indre bydel med flott stor park som nabo. Bor en i indre bydel og klarer å gå litt så greier en seg forhåpentligvis uten taxi når byen skal utforskes. Prisen ble ca 8k for 3 netter. Hilton like i nærheten skulle ha over 12k. Da nærmer en seg Manhatten priser. God tur :)
     
    Lundinho liker dette

Del denne siden