Jeg har et fly som går 08:55 fra HND T3 og ønsker å bruke kvelden/natten i Tokyo og heller ta tidlig tog/bane til HND. Google foreslår Hamamatsucho / Daimon med monorail eller Shinagawa og tar tog fra Keikyu Station. Noen som har erfaringer med tidlig flight fra HND og tar tidlig transport (ikke taxi) for å rekke flyet?
Ja, det skal gå greit det. Første monorail fra Hamamatsucho går litt før 5 og første tog fra Shinagawa går litt over 5. Men hvis du vil ha hotell enda nærmere HND så er også Keikyu-Kamata ett bra valg med flere hoteller å velge mellom.
Shinagawa Prince Hotel ligger rett over veien ved togstasjonen og er helt ok. Også lett å komme seg til litt mer spennende strøk i Tokyo derfra, Shinagawa i seg selv er ikke særlig spennende.
Ana Intercontinental The Strings, eller bare bo ved flyplassen? Alternativ Holiday Inn Tokyo ligger ved endestasjonen til Tokyo Monorail. Faktisk i samme bygg.
Jeg har noen bekjente som jeg tenkte å treffe kvelden før, så jeg håpet på å kunne ta en helaften og så dra inn tidlig på morgenen. Ser for meg å bo ved HND kan bli vanskelig å få til en skikkelig helaften. Ville vært fint å være et område som hadde litt å by på sene nattestimer