har et par dage i shanghai i November. Noen tips til hvor man bør bo? Er det peninsula som gjelder på de kanter ?? Er CCG og HHD. Setter stor pris på alle tips
Siden du er CCG, ville jeg valgt Radisson Blu Hotel Shanghai New World, ok priser, de er flinke til å anerkjenne din status, oppgraderer alltid, Business Class room er mellom 80 - 100kvm, konfekt og fruktkurv, fikk til og med bløtkake på bursdagen min. Fantastisk beliggenhet.
Skjedd noe utvikling på hotelfronten her? Jumeirah ser jo bra ut, og er "Loved By Guest" på Hotels.com C
Har bodd både på WA og Hilton Shanghai. WA er topp notch med en helt rå utsikt mot Shanghai skyline, da jeg bodde der var hotellet ganske nytt og det merkes, i positiv forstand Er innredet slik som kineserene liker det, og ser litt overdådig ut. Service på topp og de så absoulutt gjenkjenner din status. Ble hilst velkommen til frokost hver dag av resturantsjefen. Flytett til Hilton Shanghai som er noe rimeligere, men lå i et området som jeg ikke likte så godt. Hotellet er ok, med Executive lounge, Tennis og Squash bane (er ikke så ofte man finner på inner city hoteller) men jeg ville valgt WA 10 av 10 ganger hvis prisene er like, men hvis prisene er slik som det var da jeg var der så er Hilton et ok alternativ.