Elendig kundeservice ved endring av dato på hotellovernatting. Ble lovet å få endre dato pga av sykdom pr tlf med ansatt i Hotels. Spurte om jeg måtte ha ny dato for overnatting asap, men fikk til svar at det gikk fint å tenke seg om og ringe tilbake når jeg var klar. Når jeg ringte i dag fikk jeg til svar at det var for sent å endre dato Endte med å tape både penger, og natten på hotell.
Har du forsøkt å kontakte hotellet direkte? Det kan noen ganger være mulig å endre et opphold som i utgangspunktet ikke er fleksibelt. Hotels.com håndhever vilkårene som hotellet selv har satt og kan i liten grad "love" noe som helst. Dårlig service, ja...
På en ikke kanselerbar booking har hoteller rett til å gi beskjed til hotels.com og booking.com osv at de dropper bookingen uten å ta betalt, noe som utløser tilbakebetaling av hele summen som er trukket. Har opplevd at hotellet har foreslått dette selv, og bedt om at de gjør dette, ved justeringer nært fram i tid, forsinkelser eller når planer endres. Det er vel ikke noe en kan kreve, men det er absolutt noe en kan forsøke, fortsatt at en komuniserer med hotellet direkte.