Hotels.com hjelp..

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av jtmath, 20. april 2020.

  1. sverdelleee

    sverdelleee Guest

    Elendig kundeservice ved endring av dato på hotellovernatting.
    Ble lovet å få endre dato pga av sykdom pr tlf med ansatt i Hotels. Spurte om jeg måtte ha ny dato for overnatting asap, men fikk til svar at det gikk fint å tenke seg om og ringe tilbake når jeg var klar.
    Når jeg ringte i dag fikk jeg til svar at det var for sent å endre dato
    Endte med å tape både penger, og natten på hotell.
     
  2. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,539
    Likes mottatt:
    1,523
    Bonuspoeng:
    113
    Har du forsøkt å kontakte hotellet direkte?
    Det kan noen ganger være mulig å endre et opphold som i utgangspunktet ikke er fleksibelt.
    Hotels.com håndhever vilkårene som hotellet selv har satt og kan i liten grad "love" noe som helst.
    Dårlig service, ja...
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,344
    Likes mottatt:
    37,154
    Bonuspoeng:
    293
    På en ikke kanselerbar booking har hoteller rett til å gi beskjed til hotels.com og booking.com osv at de dropper bookingen uten å ta betalt, noe som utløser tilbakebetaling av hele summen som er trukket.

    Har opplevd at hotellet har foreslått dette selv, og bedt om at de gjør dette, ved justeringer nært fram i tid, forsinkelser eller når planer endres.

    Det er vel ikke noe en kan kreve, men det er absolutt noe en kan forsøke, fortsatt at en komuniserer med hotellet direkte.
     

Del denne siden